Με επιδόσεις και συμπεριφορά που θυμίζουν Superbike, το νέο Ducati Multistrada 1260 S είναι ένα εύχρηστο και άνετο «όπλο» στα χέρια οποιουδήποτε θέλει να γυρίσει ολόκληρο τον κόσμο με δύο τροχούς.
+: Aνεση, ηλεκτρονικά, οδική συμπεριφορά, ροπή, φρένα -: Λειτουργία κινητήρα στις πολύ χαμηλές σ.α.λ.
Έχουν περάσει 15 χρόνια από την στιγμή που η Ducati παρουσίασε την πρώτη γενιά Multistrada, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο το οποίο δοκίμαζε τις δυνατότητες της Ιταλικής εταιρίας σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία. Η αμφιλεγόμενη αισθητική και τα 1000 κυβικά του πρώτου μοντέλου αποτελούν πλέον παρελθόν, καθώς εξαφανίστηκαν το 2010 με την έλευση της Multistrada 1200, η οποία γρήγορα καθιερώθηκε ως μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας. Η νέα 1260 λοιπόν μπορεί να υπερηφανεύεται όχι μόνο για την εμφάνιση, αλλά και για τον κινητήρα, τα υπερ-εξελιγμένα ηλεκτρονικά και το νέο πλαίσιο που φέρνουν σε δύσκολη θέση τον ανταγωνισμό. Παρακάτω θα δούμε τι αλλαγές χρειάστηκαν για να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο ένα ήδη ολοκληρωμένο και πετυχημένο σύνολο.
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά....
κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης...
Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά.... κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης... Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....