Βασικό στοιχείο αυτής της κατηγορίας μοτοσυκλετών αποτελεί η προσφερόμενη άνεση σε οδηγό - συνεπιβάτη και η Multistrada έχει αποδείξει ότι συναινεί με τον καλύτερο τρόπο σε αυτό. Η θέση οδήγησης και το εργονομικό τρίγωνο της 1200 έχει παραμείνει και στην 1260, τοποθετώντας το σώμα σε όρθια στάση, αρκετά κοντά στο φαρδύ τιμόνι με τα χέρια να βρίσκονται σε φυσική θέση χωρίς κουραστικές γωνίες. Τα περισσότερα αναστήματα θα αισθανθούν άνετα πάνω στη μαλακή σέλα της, η οποία ρυθμίζεται και σε ύψος (825χιλ-845χιλ) δίνοντας τη δυνατότητα να πατάς εύκολα τα πόδια σου στο έδαφος όταν σταματάς. Στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η άνεση του συνεπιβάτη που δεν θα κουραστεί ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές.
Για την προστασία από τον αέρα φροντίζει η ρυθμιζόμενη (με το ένα χέρι) ζελατίνα ενώ κάτω από αυτήν συναντάμε την νέα TFT οθόνη 5 ιντσών που αποτελεί τον πίνακα οργάνων. Με υψηλότερη ανάλυση (800x480) σε σχέση με την προηγούμενη, βελτιωμένη ευκρίνεια στον ήλιο, νέα γραφικά και πιο εύχρηστο περιβάλλον, σε πληροφορεί για οτιδήποτε χρειαστείς. Πάρε ανάσα και ξεκινάμε: Ταχύτητα, στροφές ανά λεπτό, επιλεγμένη σχέση, ολικός χιλιομετρητής, trip1-trip2, ένδειξη θερμοκρασίας κινητήρα και περιβάλλοντος, επίπεδο καυσίμου, επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, αυτονομία που απομένει, στιγμιαία κατανάλωση, μέση κατανάλωση, μέση ταχύτητα, χρόνος ταξιδιού, ρολόι και ειδοποίηση για παγωμένο οδόστρωμα. Τα modes του κινητήρα εμφανίζονται με διαφορετικά χρώματα και η πλοήγηση στο menu γίνεται πιο γρήγορα από ποτέ με τα πλήκτρα στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Από εκεί ενεργοποιείται και το cruise control αλλά και τα Led φλας τα οποία για πρώτη φορά σβήνουν αυτόματα μόλις ολοκληρωθεί η στροφή ή μετά από 200 – 2000μέτρα ανάλογα την ταχύτητα που κινείσαι.
Τέλος με την εφαρμογή Ducati Link App (ios-Android), η νέα Multistrada δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα μέσω Bluetooth να αλλάξει ρυθμίσεις όπως τα Riding Modes ενώ παράλληλα τον ενημερώνει για τα επερχόμενα service ή του παρέχει στατιστικά για το ταξίδι, την κατανάλωση κλπ. Και όλα αυτά από το κινητό του τηλέφωνο… Τι άλλο να ζητήσει κανείς!
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά....
κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης...
Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά.... κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης... Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....