Είναι γνήσια Ιταλίδα και το δείχνει σε κάθε λεπτομέρεια του σχεδιασμού της, οπότε δεν χρειαζόταν ιδιαίτερες αλλαγές σε αυτόν τον τομέα για να συνεχίσει να δείχνει φρέσκια και αντικειμενικά όμορφη. Βέβαια το σχεδιαστικό τμήμα της Ducati βρήκε τον τρόπο να επέμβει, χωρίς να αλλοιώσει το δυναμικό ταπεραμέντο και τις καθαρές γραμμές που την διακρίνουν. Έτσι οι αλλαγές σε σχέση με την Multistrada 1200 εντοπίζονται από έμπειρο μάτι, καθώς περιορίζονται στα πλαϊνά πλαστικά τα οποία έχουν νέα σχεδίαση βελτιώνοντας την ροή του αέρα γύρω από την μοτοσυκλέτα και τον αναβάτη. Στο μπροστινό μέρος οι led προβολείς με την βοηθητική δέσμη DCL (Ducati Cornering Lights) φωτίζουν κάθε στροφή και ξεχωρίζουν ξανά έχοντας αρκετά επιθετική όψη, όπως και το απαράμιλλης αισθητικής Led φανάρι που ολοκληρώνει την εικόνα του πίσω μέρους και κάνει κάθε Multistrada να ξεχωρίζει ακόμα και στο σκοτάδι.
Ακριβώς πάνω από το τελευταίο, βρίσκονται οι νέες χειρολαβές συνεπιβάτη ενώ η σχεδίαση του υποπλαισίου δίνει τη δυνατότητα για στήριξη πλαϊνών βαλιτσών. Στο θέμα της ποιότητας δεν χωρά αμφιβολία ότι η Ducati δίνει τον καλύτερο εαυτό της για την κατασκευή της Multistrada, αφού δεν αφήνει πουθενά περιθώριο για αρνητική κριτική. Από τα πλαστικά και την βαφή αυτών (διατίθεται σε κόκκινο, άσπρο και γκρι) μέχρι τα μηχανικά μέρη, τους διακόπτες και το κάλυμμα της σέλας, φαίνεται ότι η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι πανταχού παρούσα.
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά....
κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης...
Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά.... κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης... Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....