Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβεις ότι το 1260 αναφέρεται στον νέο δικύλινδρο κινητήρα 1.262 κυβικών που έχουμε συναντήσει πρόσφατα και στο X-Diavel. Μπορεί να βασίζεται σε αυτόν του 1200, όμως χάρη στη χρήση νέων μπιελών, στροφάλου και κυλίνδρων, η διαδρομή των εμβόλων αυξήθηκε από τα 67.9 στα 71.5χιλ χωρίς να αλλάξει η διάμετρος που παρέμεινε στα 106χιλ. Το δεσμοδρομικό σύστημα DVT αναβαθμίστηκε ώστε να ταιριάζει στα νέα δεδομένα, ενώ επανασχεδιάστηκαν οι λαιμοί και ο σιγαστήρας της εξάτμισης καθώς και η εισαγωγή του αέρα. Την διαχείριση όλων των παραπάνω αναλαμβάνει η νέα χαρτογράφηση, η οποία προσαρμόζει και το φρένο του κινητήρα σύμφωνα με την επιλεγμένη σχέση.
Αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών είναι η νέα Multistrada να διαθέτει περισσότερη δύναμη και ροπή στο χαμηλομεσαίο φάσμα (85% της ροπής είναι διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ), χωρίς όμως να υστερεί στην κόκκινη περιοχή των στροφών. Το σύστημα ελέγχου γκαζιού ride by wire είναι επίσης νέο και υπόσχεται ομαλότερη απόκριση και στα 4 προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro) όπου συναντάμε ξεχωριστές παραμέτρους σε κινητήρα, αναρτήσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Όσον αφορά τα τελευταία, δεν της λείπει απολύτως τίποτα, αφού εξοπλίζεται με Traction Control (DTC) 8 επιπέδων, σύστημα αντι-σούζας (DWC) 8 επιπέδων, Quick Shift (DQS) για αλλαγές χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και Vehicle Hold Control (VHC) το οποίο βοηθά στις εκκινήσεις σε κεκλιμένο έδαφος, ενεργοποιώντας αυτόματα το πίσω φρένο όταν η μοτοσυκλέτα είναι ακινητοποιημένη και ο αναβάτης ασκεί πίεση στο εμπρός ή πίσω φρένο.
Στο θέμα των service ο νέος κινητήρας μόνο απαιτητικός δεν είναι, καθώς σύμφωνα με την εταιρία χρειάζεται αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ και έλεγχο βαλβίδων κάθε 30.000χλμ. Όσον αφορά την κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής, είδαμε μέση τιμή 7,2 λτ/100χλμ που κρίνεται λογική για τα κυβικά και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Αύξησε την ισχύ της Multistrada 1260 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά....
κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης...
Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....
Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά.... κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης... Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....