Test: Σετ αλυσίδα – γρανάζια RK

Η RK υπόσχεται βελτιωμένη αντοχή και απόδοση χάρη στις τελευταίες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί. Εμείς την δοκιμάζουμε στην πράξη και αναλύουμε τις τεχνολογίες που ενσωματώνει στα προϊόντα της.

Λιανική τιμή: 110 ευρώ

H RK είναι μια Ιαπωνική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 1953 και πήρε το όνομά της από τη Γερμανική λέξη “Rollenkette”, που σημαίνει αλυσίδα με κυλίνδρους. Το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκε μια Γερμανική λέξη δείχνει τον σεβασμό που έδειχναν οι Ιάπωνες στη Γερμανική τεχνολογία της δεκαετίας του `50. Το όραμα της RK ήταν να αποκτήσει τεχνογνωσία και υψηλή τεχνολογία μέσα από τη συνεχή έρευνα και εξέλιξη. Πράγματι, σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου παγκοσμίως και εξακολουθεί να προσφέρει στους πελάτες της την τελευταία τεχνολογία, απαράμιλλη ποιότητα και αξιοπιστία.

Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα της αλλαγής γραναζιών και αλυσίδας στο εταιρικό Suzuki V-STROM 650, επιλέξαμε το ολοκληρωμένο set της RK, το οποίο προμηθευτήκαμε από την Πατμανίδης Α.Ε. Το set περιλαμβάνει αλυσίδα από τη σειρά GXW, εμπρός γρανάζι 15 δοντιών, πίσω γρανάζι με 47 δόντια και αυτοκόλλητο “RK Racing Sprocket”. Όλα περιλαμβάνονται στο ίδιο κουτί και είναι ξεχωριστά συσκευασμένα. Η υψηλή ποιότητα της κατασκευής και το άψογο φινίρισμα γίνονται αντιληπτά από την πρώτη στιγμή που θα ανοίξεις το κουτί και καταλαβαίνεις ότι έχεις να κάνεις με προσεκτικά σχεδιασμένα ανταλλακτικά. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η σειρά αλυσίδων GXW είναι μια από τις κορυφαίες σειρές για χρήση σε μοτοσυκλέτες δρόμου υψηλών επιδόσεων της RK που συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την μεγάλη αντοχή και την ανθεκτικότητα. Ενσωματώνει την τεχνολογία XW-Ring που μειώνει τις τριβές και αυξάνει σε μεγάλο βαθμό τη διάρκεια ζωής της αλυσίδας. Η εξέλιξή της έχει δίνει σε συνεργασία με αγωνιστικές ομάδες σε όλο τον κόσμο οπότε έχει δοκιμαστεί κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες με τη διάρκεια ζωής της να φτάνει τις 20.000 χιλιόμετρα.

Το εμπρός γρανάζι είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδένιο για μεγαλύτερη αντοχή και δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν τα συγκεκριμένα γρανάζια ως πρώτης τοποθέτησης στις μοτοσυκλέτες τους. Το πίσω γρανάζι είναι κατασκευασμένο από ατσάλι υψηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα με την RK να είναι η μοναδική εταιρεία παγκοσμίως που υποβάλει τα δόντια όλων των γραναζιών της σε ειδική θερμική επεξεργασία (Induction Harding) με στόχο τη μεγαλύτερη αντοχή. Να αναφέρουμε ότι για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και Racing σειρά εμπρός και πίσω γραναζιών με μικρότερο βάρος, μεγαλύτερη αντοχή και χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην αγωνιστική χρήση, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Η αλλαγή της αλυσίδας και των γραναζιών στο V-STROM έγινε μέσα σε λίγα λεπτά καθώς γίνεται απευθείας αντικατάσταση των εργοστασιακών χωρίς να χρειάζονται τροποποιήσει ή “πατέντες”. Μετά το απαραίτητο τέντωμα της αλυσίδας σύμφωνα με τα όσο ορίζει η Suzuki, ήμασταν έτοιμοι να βγούμε ξανά στο δρόμο. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα είδαμε βελτίωση της ποιότητας κύλισης και μείωση του θορύβου στοιχεία που οφείλονται στις τελευταίες τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η RK.

Η αλυσίδα και τα γρανάζια της RK αποτελούν αναβάθμιση και όχι απλώς αντικατάσταση των φθαρμένων ανταλλακτικών. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία των σχεδόν 70 χρόνων στην εξέλιξη και κατασκευή που έχει αποκτήσει η Ιαπωνική εταιρεία έχει οδηγήσει σε υψηλής ποιότητας προϊόντα που βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης της μοτοσυκλέτας, ενώ η μεγάλη διάρκεια ζωής συμβάλει στο να εξοικονομήσεις χρήματα σε βάθος χρόνου.

Ευχαριστούμε θερμά το συνεργείο Dirty TEAM που βρίσκεται Μεσογείων 37 και τον κύριο Κωνσταντίνο Λύκο για την τοποθέτση της αλυσίδας και των γραναζιών της RK.

Επίσημος εισαγωγέας στην Ελλάδα Πατμανίδης Α.Ε.
Διαθέσιμο από επιλεγμένους συνεργάτες πανελλαδικά.

Δήμητρος 15, Ακαδημία Πλάτωνος, Αθήνα

Τηλ.: 210 5141807, 210 5157906

 Σχετικές ειδήσεις