Ο κινητήρας από το GSX-R 750 του 2005, είναι δωρητής της σειράς GSR750 και καταφέρνει να είναι επίκαιρος δείγμα της μελέτης που έχει υποστεί από τους μηχανικούς της Suzuki. Έτσι, μετά από την φροντίδα των ανθρώπων της Ιαπωνικής εταιρίας και στοχευόμενες αλλαγές, κατάφερε να αποδώσει το διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο των 114 ίππων στις 10.500 σαλ. και των 8,2 κιλών ροπής στις 9.000 σαλ και ταυτόχρονα να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς Euro4. Πρόκειται για μια τετρακύλινδρη σε σειρά, υδρόψυκτη μονάδα, που σε αυτή την τελευταία εκδοχή της, εξοπλίστηκε με γκάζι ride by wire.
Έτσι, άνοιξε ο δρόμος για τη χρήση Traction control 3 επιπέδων, που έχει τη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης. Στο πρώτο επίπεδο είναι λιγότερο παρεμβατικό και είναι κατάλληλο για σπορ οδήγηση σε καλής ποιότητας οδόστρωμα. Το δεύτερο επίπεδο ενδείκνυται για οδήγηση στην πόλη σε κανονικό οδόστρωμα. Το τρίτο επίπεδο είναι κατάλληλο για βρεγμένο οδόστρωμα ή συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Η αύξηση της δύναμης και της ροπής του κινητήρα ήταν αποτέλεσμα τριών συνισταμένων.
Οι εισαγωγές αέρα στους κυλίνδρους μεγάλωσαν, το νέο φιλτροκούτι έχει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και προστέθηκαν 2 ακόμα, διατομής Φ30 και τέλος τα μπεκ είναι πλέον 10 οπών έναντι 8 στο παλιό μοντέλο, πράγμα που οδηγεί σε βελτιωμένη καύση και αυξημένη ροή μίγματος. Στην εξάτμιση έχει αφαιρεθεί η βαλβίδα ελέγχου για εξοικονόμηση βάρους και οι λαιμοί ενώνονται με ισοσταθμιστές σε διάταξη 1-4 και 2-3. Αύξησε την ισχύ της GSX-S 750 σου με φίλτρο αέρος DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.