Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο περιλαμβάνει ένα μείγμα σωλήνων D και στρογγυλής διατομής και παραμένει ίδιο με αυτό του μοντέλου GSR. Το νέο ψαλίδι προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, ενώ το μεταξόνιο είναι 5 χιλιοστά μεγαλύτερο, φτάνοντας συνολικά στα 1.455 χιλιοστά. Στον τομέα των αναρτήσεων, το GSX-S είναι εξοπλισμένο με ένα χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB μπροστά, που έχει διαδρομή 120 χιλιοστά και προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Στον πίσω ανάρτηση έχει τοποθετηθεί ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό, που έχει διαδρομή 138 χιλιοστά και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 7 θέσεις.
Παρόλο που απουσιάζουν από τις αναρτήσεις, η δυνατότητα ρυθμίσεων συμπίεσης και επαναφοράς, το εργοστασιακό set up προσφέρει ισορροπία μεταξύ κρατήματος και άνεσης. Βελτιωμένα είναι τα φρένα του νέου μοντέλου που πλέον διαθέτουν ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων της Nissin με δίσκους διαμέτρου 310 χιλιοστών τύπου μαργαρίτας, ενώ πίσω θα βρούμε δαγκάνα μονού εμβόλου με μονό δίσκο, επίσης τύπου μαργαρίτα. Το ABS της Nissin είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί.