Ανετη αποδεικνύεται η σέλα ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση. Ικανοποιητικό και το τμήμα του συνεπιβάτη για τα δεδομένα της κατηγορίας.

    Aνεση – Εργονομία – Χωρίς παράπονα

    Η πρώτη επαφή με ένα γυμνό μοντέλο δεν σε προδιαθέτει θετικά για την άνεση και την ευκολία που μπορεί να προσφέρει. Και όμως το GSX-S έρχεται να σε διαψεύσει κατηγορηματικά. Το πλούσιο αφρώδες υλικό της σέλας επιτρέπει στον αναβάτη να αναπαυτεί πάνω της, ακόμα και για μακρινές αποστάσεις χωρίς να νιώσει κούραση ή μουδιάσματα. Το ύψος που βρίσκεται στα 820 χιλιοστά από το έδαφος, επιτρέπει ακόμα και σε βραχύσωμους αναβάτες να πατήσουν στο έδαφος με σιγουριά, καθώς στο εμπρός τμήμα λεπταίνει και γίνεται πιο εύκολα προσβάσιμη. Για τον συνεπιβάτη τα πράγματα είναι κομματάκι πιο δύσκολα, αλλά το τμήμα που του αναλογεί είναι αρκετό για τα δεδομένα της κατηγορίας και  θα μπορέσει να συνυπάρξει σε μικρές εξορμήσεις. 

    Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι μιλάμε για γυμνή μοτοσυκλέτα. Οι διακόπτες βρίσκονται σε άριστη θέση εργονομικά και είναι ευγενική χορηγία του αντίστοιχου 1000αριού. Ο χειρισμός τους είναι εύκολος και η πλοήγηση στο μενού γίνεται μέσω ενός ειδικού κουμπιού, που βρίσκεται στα αριστερό μέρος του τιμονιού. Από το 1000αρι γυμνό προέρχεται και ο πίνακας οργάνων, ο οποίος εκτός από ελαφρύτερος  (275 γραμμάρια)σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι και πληρέστερος σε ενδείξεις. Αποτελείται από μια οθόνη ψηφιακής λειτουργίας, η οποία πλαισιώνεται από προειδοποιητικές λυχνίες στα πλάγια, οι οποίες αφορούν ενδείξεις για τα φλάς, το ΑΒS, το Traction, το check του κινητήρα, τη μεγάλη σκάλα φωτισμού, προειδοποίηση για ψυκτικό και λιπαντικό και ένδειξη νεκράς. 

    Στην κυρίως οθόνη μπορεί να ενημερωθεί ο αναβάτης για τις στροφές του κινητήρα, την ταχύτητα που κινείται,  την επιλεγμένη σχέση στο σασμάν, για τους μερικούς και τον ολικό χιλιομετρητή, τη στάθμη καυσίμου, το επίπεδο του traction, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία καυσίμου και τη θερμοκρασία του κινητήρα.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ