Το ανασχεδιασμένο GSX-S, αισθητικά, ήρθε πιο κοντά στο ομώνυμο μοντέλο των 1000 κυβικών. Εμφανής είναι η επιρροή στον σχεδιασμό των νέων πλαστικών, διατηρώντας παρόλα αυτά τη δική του ταυτότητα. Έτσι το νέο GSX-S 750 είναι αρκετά πιο δυναμικό και μυώδες από τον προκάτοχό του. Το εμπρός φωτιστικό είναι επιβλητικό, τριγωνικής σχεδίασης και φέρει δύο μικρότερα φωτιστικά στοιχεία αριστερά και δεξιά της μάσκας. Μοναδικό παράπονο ότι κανένα από αυτά, δεν είναι τύπου LED. Ο επιθετικός χαρακτήρας τονίζεται από φουσκωμένο ρεζερβουάρ και συνεχίζεται κατά μήκος της σιλουέτας, όπου και καταλήγει στην ανασηκωμένη σπορ ουρά με το LED οπίσθιο φανάρι.
Η καρίνα διατίθεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό και κρύβει επιμελώς την εξάτμιση και το κάρτερ. Οι 10-άκτινες ζάντες προέρχονται από το μεγάλο αδερφό και μαζί με τις μαύρες λεπτομέρειες σε μανέτες και μαρσπιέ, συμπληρώνουν τη συνολική αγριεμένη εικόνα. Ποιοτικά δεν θα βρει κανείς το παραμικρό ψεγάδι, καθώς το GSX-S διαθέτει άψογη συναρμογή και η ποιότητα των πλαστικών καθώς και της βαφής τους παραμένει αντάξια της εταιρίας από το Hamamatsu. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι: Μπλε μεταλλικό, Μαύρο μεταλλικό και Κόκκινο Pearl Miva.