Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020

  • Test: Triumph Street Triple RS 2020
  • Test: Triumph Street Triple RS 2020
  • Test: Triumph Street Triple RS 2020
  • Test: Triumph Street Triple RS 2020

Triumph Street Triple 765 RS: Οδηγικό «διαμάντι»

Το 2020 η Street Triple RS ανανεώνεται τόσο σε εμφάνιση όσο και σε απόδοση, έχοντας έναν ξεκάθαρο σκοπό. Να συνεχίσει να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις, στους λάτρεις της σπορ οδήγησης και όχι μόνο.

Tιμή: 12.990 ευρώ

Test: Triumph Street Triple RS 2020

Test: Triumph Street Triple RS 2020


+: Κινητήρας, Οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός
-: Χρηστικότητα καθρεπτών

Ταυτισμένη ως μια πραγματική σπορ μοτοσυκλέτα από την πρώτη της γενιά, η Triumph Street Triple είχε όλα όσα ζητά ένας αναβάτης με ανησυχίες. Δεν ήταν απλώς άλλη μια ¨γυμνή¨, αλλά ένα όπλο ιδανικό για την καθημερινή μετακίνηση ή για την πίστα, αφού πάνω σε αυτήν η Triumph είχε διοχετεύσει με τον καλύτερο τρόπο την αγωνιστική της εμπειρία. Η βρετανική εταιρία συμμετέχει ενεργά στο αγωνιστικό στερέωμα, με νίκες που ξεκινούν από το Isle of Man TT του 1908 και καταλήγουν στο σήμερα, αφού ο κινητήρας 765 κυβικών που γνωρίσαμε στην Street Triple το 2017, δύο χρόνια αργότερα θα βρισκόταν σε κάθε μοτοσυκλέτα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Moto 2. Αυτό σημαίνει ότι η ομάδα εξέλιξης του αγωνιστικού τμήματος έδωσε έτοιμες λύσεις για το 2020 και τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro 5, με αποτέλεσμα ο κινητήρας της νέας Street Triple να είναι φιλικότερος με το περιβάλλον αλλά και πιο αποδοτικός. Σε συνδυασμό με την ανανεωμένη εμφάνιση και τα υψηλής ποιότητας περιφερειακά, η βρετανική μοτοσυκλέτα στοχεύει για αλλά μια φορά στην κορυφή της κατηγορίας,  τόσο στην βασική έκδοση όσο και στην RS που είχαμε στην διάθεσή μας.

Δείτε το βίντεο της δοκιμής του Triumph Street Triple RS 

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας