Ενώ οι προδιαγραφές Euro 5 βάζουν τα δύσκολα στα εργοστάσια με σκοπό να καλύπτονται οι απαιτήσεις για μειωμένους ρύπους, η Triumph έχοντας ξεψαχνήσει κάθε πτυχή του τρικύλινδρου διαμαντιού της λόγω Moto 2, όχι μόνο δεν φίμωσε αλλά κατάφερε να αυξήσει κατά 9% την ιπποδύναμη και την ροπή στο μεσαίο φάσμα στροφών, την ώρα που η μέγιστη ισχύς παρέμεινε στους 123 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτό, οι αναβαθμίσεις που δέχθηκε ο κινητήρας περιλαμβάνουν νέο εκκεντροφόρο εξαγωγής, καθώς και νέα μηχανική κατεργασία για τον στρόφαλο, τον συμπλέκτη και τον αντικραδασμικό άξονα που συμβάλλει ώστε να μειωθεί η μάζα κατά 7 % αλλά και η αδράνεια, με αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι και πιο άμεσο στροφάρισμα.
Για περαιτέρω μείωση των εκπεμπόμενων καυσαερίων χρησιμοποιήθηκε διπλός καταλύτης ενώ το νέο, ελεύθερης ροής τελικό της εξάτμισης φροντίζει ώστε ο χαρακτηριστικός τρικύλινδρος ήχος να γίνει ακόμη πιο βαθύς σε συνεργασία και με την ανασχεδιασμένη εισαγωγή του αέρα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων από το 2017 διαθέτει πιο κοντές σχέσεις 1ης και 2ης, κάτι που πλέον συνδυάζεται και με μικρότερο βάρος, καθώς η υψηλότερη ακρίβεια στην κατασκευή του επέτρεψε την αφαίρεση των Anti-backlash γραναζιών. Ο συμπλέκτης ολίσθησης παραμένει όπως και το quickshifter το οποίο για το 2020 δεν λειτουργεί μόνο στα ανεβάσματα αλλά και στα κατεβάσματα ταχυτήτων. Όπως και στο απερχόμενο μοντέλο, ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του 5 διαφορετικές χαρτογραφήσεις για την λειτουργία του κινητήρα (Road, Sport, Track, Rider και Rain με 100 ίππους) οι οποίες αλλάζουν την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού ride by wire και την παρεμβατικότητα του traction control το οποίο μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Στα γνωστά επίπεδα κυμαίνεται και η μέση κατανάλωση, καθώς το νούμερο των 6,4 λίτρων/ 100χλμ είναι απόλυτα λογικό για μια σπορ μοτοσυκλέτα 765 κυβικών. Αύξησε την ισχύ της Triumph Street Triple RS με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΟΤΟ!