Με ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση, η νέα Street Triple RS σε προδιαθέτει να ανέβεις γρήγορα στη σέλα της και να αναζητήσεις την κοντινότερη στριφτερή διαδρομή ή μία πίστα για να ευχαριστηθείς οδήγηση. Βέβαια στις περισσότερες περιπτώσεις για να φτάσεις εκεί θα πρέπει πρώτα να περάσεις και από τους δρόμους της πόλης. Αυτό μόνο δυσάρεστο δεν είναι, καθώς η Street Triple αντιμετωπίζει με μεγάλη προθυμία αυτές τις συνθήκες, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να εκτελεί άνετα και χρέη commuter. Ο ελαστικός κινητήρας λειτουργεί ομαλά σε όλο το φάσμα των στροφών, ο συμπλέκτης είναι εύχρηστος και η θέση οδήγησης δεν κουράζει όπως μια σπορ μοτοσυκλέτα με κλιπ ον. Επιπλέον το μικρό βάρος, η ευελιξία και η στενή σιλουέτα αποδεικνύονται πολύτιμοι σύμμαχοι στην πυκνή κίνηση, πράγμα που σε κάνει να παραβλέπεις το σχετικά μικρό κόψιμο του φαρδύ τιμονιού.
Αυτό που δεν μπορείς να παραβλέψεις είναι οι καθρέπτες οι οποίοι εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση δεν προσφέρουν τίποτε άλλο. Αντ΄ αυτού εμποδίζουν την διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, σε αντίθεση με αυτούς της απλής έκδοσης που βρίσκονται στην παραδοσιακή θέση. Αυτό σταματά να σε απασχολεί την στιγμή που θα ξεφύγεις από το μποτιλιάρισμα και ανοίξεις το γκάζι, αφού τότε θα διαπιστώσεις την εξαιρετική δουλεία που έκανε και πάλι η Triumph στον κινητήρα. Η αύξηση της απόδοσης στο μεσαίο φάσμα είναι άμεσα ορατή στο δρόμο αφού πλέον είναι πιο ¨γεμάτο¨ - ευχάριστο, στο σημείο που ήδη υπερείχε σε σχέση με τα τετρακύλινδρα σύνολα αντίστοιχου κυβισμού. Οι εντολές του δεξιού καρπού μεταφέρονται αυτούσιες και η δύναμη όχι μόνο δεν εξασθενεί όσο ανεβαίνουν οι στροφές αλλά συνεχίζει γραμμικά μέχρι τον κόφτη, όπως άλλωστε φαίνεται και στο διάγραμμα από το δυναμόμετρο. Η γλυκιά λειτουργία του ψεκασμού φροντίζει ώστε να μην νιώθεις κανένα ¨τίναγμα¨ στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού, κάτι χρήσιμο τόσο στην απλή μετακίνηση όσο και σε κάθε είδους παιχνίδια όπως σούζες ή γλιστρήματα του πίσω τροχού όταν το traction control είναι απενεργοποιημένο. Το τελευταίο δεν εντυπωσιάζει με την λειτουργία του, κάνει όμως την δουλειά του όταν χρειαστεί, ακόμα και χωρίς μονάδα IMU όπως συνηθίζεται τελευταία. Τον σκοπό του επιτελεί και το quickshifter καθιστώντας τον συμπλέκτη περιττό στην γρήγορη οδήγηση, αν και θα θέλαμε ο λεβιές να ήταν λίγο πιο μαλακός ώστε να βοηθά στα γρήγορα κατεβάσματα.
Η έκδοση RS μπορεί να έχει όλα τα φόντα για να κινηθεί ταχύτατα στην ευθεία (χρειάζεται μόλις 3,2 δλ για το 0-100 και 6 δλ για το 0-160 ) και να γράψει πάνω από 240χλμ/ώρα στο κοντέρ χωρίς δυσκολία, όμως η πραγματική απόλαυση μαζί της βρίσκεται αλλού. Είναι μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσυκλέτα και μόνο σε δρόμο με στροφές θα καταλάβεις την υπεροχή της. Η συνεργασία πλαισίου, αναρτήσεων και κινητήρα είναι υποδειγματική και αυτή η λέξη χαρακτηρίζει επακριβώς και την συμπεριφορά της. Με την ελάχιστη προσπάθεια από μέρους σου θα πλαγιάσει και θα στρίψει σαν τρένο, βάζοντας την μούρη της ακριβώς εκεί που έχεις επιλέξει, χωρίς ασάφειες, κουνήματα κ.α, ακόμα και με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων που έχουν σκοπό να απορροφούν τις κακοτεχνίες των δρόμων. Το πίσω μέρος ακολουθεί πιστά στο ίδιο μοτίβο και η Street Triple παραμένει απόλυτα σταθερή όσα χιλιόμετρα και αν ¨κουβαλάει¨ στην στροφή, ακόμα και όταν οι κλίσεις φτάνουν σε επίπεδα superbike. Έχει τον τρόπο να σε κάνει να αισθάνεσαι πάντα άνετα και τα ελαστικά της Pirelli βοηθούν σε αυτό, παρέχοντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης που φέρνουν το traction control σε δεύτερη μοίρα. Η ροπή του κινητήρα φροντίζει να βγαίνεις δυνατά στις εξόδους, ενώ τα ακούραστα φρένα της Brembo έχουν πάντα δύναμη και σωστή αίσθηση όπως αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για γρήγορη οδήγηση.
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΟΤΟ!