Οι μοτοσυκλέτες στα 300 κυβικά εκπροσωπούν τους κατασκευαστές τους σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία, η οποία μάλιστα είναι πολύ δημοφιλής στη χώρα μας σύμφωνα με τα στοιχεία των ταξινομήσεων. Για να επιβιώσεις όμως σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον πρέπει να ανανεώνεσαι συνεχώς και να βελτιώνεσαι.
-: Μικρό κόψιμο τιμονιού, απουσία χειρολαβών συνεπιβάτη
Test: Yamaha MT-03
Η Yamaha το γνωρίζει πολύ καλά και προχωρά σε στοχευμένες επεμβάσεις εκσυγχρονίζοντας το MT-03 και κάνοντάς το πιο ελκυστικό από ποτέ. Οι μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες διεκδικούν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων και όχι άδικα. Είναι προσιτές όσων αφορά στο κόστος απόκτησης, χρήσης και συντήρησης και κάνουν εύκολη την αστική μετακίνηση, ενώ τα σπορ στοιχεία της συμπεριφοράς τους θα διασκεδάσουν τον αναβάτη ανεξάρτητα από το οδηγικό του επίπεδο. Το γεγονός ότι μπορούν να οδηγηθούν με Α2 δίπλωμα τις κάνει ακόμα πιο ελκυστικές για τους νέους αναβάτες και μπορούν εύκολα να τους μυήσουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η γυμνή πρόταση της Yamaha στην καυτή κατηγορία των 300 κυβικών ακούει στο όνομα MT-03 και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του στη γκάμα της εταιρείας το 2006 μένοντας στην παραγωγή μέχρι και το 2014. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2016 και μετά από 4 χρόνια πολύ καλής πορείας, ήρθε ή ώρα της ανανέωσης προκειμένου να συγχρονιστεί και να αντιμετωπίσει στα ίσα τον σκληρό ανταγωνισμό. Ας τα δούμε αναλυτικά.