Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών είναι μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του ΜΤ-03.

Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών είναι μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του ΜΤ-03.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών είναι μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του ΜΤ-03.
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Στο MT-03 συναντάμε ένα ρομβοειδές πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες διαμέτρου 35 χιλιοστών που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Τα οφέλη αυτής της διάταξης είναι πολλά, καθώς εξασφαλίζει χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία, απαραίτητη για την ευκινησία και τη σπορ συμπεριφορά. Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου είναι το ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών με τη μαύρη ανοδίωση. Στο πίσω μέρος μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου που εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Η δοκιμασμένες λύσεις στον τομέα των φρένων παραμένουν οπότε έχουμε πλευστό δίσκο 298 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 220 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το δικάναλο ABS δεν θα μπορούσε φυσικά να απουσιάζει. Κάθε χρωματική επιλογή έχει και διαφορετικού χρώματος αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σελίδα 1Yamaha MT-03: Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας