Χειρολαβές για τον συνεπιβάτη δεν υπάρχουν, μόνο αυτή η λωρίδα δέρματος.

Χειρολαβές για τον συνεπιβάτη δεν υπάρχουν, μόνο αυτή η λωρίδα δέρματος.

Η κόρνα και τα φλας έχουν αλλάξει θέσεις μεταξύ τους και απαιτείται λίγος χρόνος προσαρμογής.

Η κόρνα και τα φλας έχουν αλλάξει θέσεις μεταξύ τους και απαιτείται λίγος χρόνος προσαρμογής.

Μίζα και kill switch μαζί.

Μίζα και kill switch μαζί.

Η LCD οθόνη είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο μοντέλο του 2020.

Η LCD οθόνη είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο μοντέλο του 2020.

  • Χειρολαβές για τον συνεπιβάτη δεν υπάρχουν, μόνο αυτή η λωρίδα δέρματος.
  • Η κόρνα και τα φλας έχουν αλλάξει θέσεις μεταξύ τους και απαιτείται λίγος χρόνος προσαρμογής.
  • Μίζα και kill switch μαζί.
  • Η LCD οθόνη είναι μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές στο μοντέλο του 2020.

Aνεση – εργονομία

Η θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την άνεση και σε αυτό συμβάλουν το φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι. Τα μαρσπιέ κάνουν τα γόνατα να λυγίζουν λίγο περισσότερο από ότι έχουμε συνηθίσει σε μικρά streetfihhter, θυμίζοντας το supersport R3 και τα εκτιμάς ιδιαίτερα όταν αποφασίσεις να κινηθείς πιο σβέλτα. Η χαμηλή σέλα είναι λεπτή και επιτρέπει στα πόδια να πατούν εύκολα στο έδαφος ανεξάρτητα από το ανάστημα του αναβάτη. Ο συνεπιβάτης κάθεται πιο ψηλά και έχει καλή ορατότητα εμπρός, αλλά δεν έχει χειρολαβές στη διάθεσή του (η προηγούμενη γενιά είχε) και η σέλα του είναι κάπως σκληρή, Το MT-03 όμως είναι μια μικρού κυβισμού γυμνή μοτοσυκλέτα και δεν έχει σχεδιαστεί για δικάβαλα ταξίδια. Η πιο σημαντική ίσως αλλαγή στο ανανεωμένο MT-03 είναι η νέα LCD οθόνη που θυμίζει αυτή που συναντάμε στο R1 και το Tracer 900 GT. Διαθέτει μια μπάρα σε ρόλο στροφομέτρου, ταχύμετρο, ολικό και δυο μερικούς χιλιομετρητές, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, shift light, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο, ρολόι, θερμοκρασία ψυκτικού και ένδειξη στάθμης καυσίμου. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος ακόμα και όταν πέφτει ακριβώς πάνω του ο ήλιος, ενώ το βράδυ έχει όμορφο λευκό φωτισμό. Θα θέλαμε να υπήρχε μια θύρα USB ή παροχή 12V για να ήταν ακόμα πιο πλήρης ο εξοπλισμός του.


Η κόρνα και τα φλας έχουν αλλάξει θέσεις μεταξύ τους και απαιτείται λίγος χρόνος προσαρμογής.

Η κόρνα και τα φλας έχουν αλλάξει θέσεις μεταξύ τους και απαιτείται λίγος χρόνος προσαρμογής.

Σελίδα 1Yamaha MT-03: Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας