42 ίπποι και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής

42 ίπποι και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής

Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αρκετά δυνατός και απολαυστικός.

Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αρκετά δυνατός και απολαυστικός.

  • 42 ίπποι και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής
  • Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αρκετά δυνατός και απολαυστικός.

Κινητήρας

Ο εν σειρά δικύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας των 321 κυβικών του MT-03 είναι ένας από τους πιο εξελιγμένους της κατηγορίας αφού διαθέτει ελαφριά, θερμοανθεκτικά, σφυρήλατα έμβολα με χαμηλό βάρος για βελτιωμένη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και ελαχιστοποίηση των κραδασμών. Οι κύλινδροι είναι κατασκευασμένοι από αλουμίνιο με επίστρωση DiASil για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και μειωμένες απώλειες ισχύος. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι 42 ίπποι στις 10.750 σ.α.λ. και 3 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 9.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής η κατανάλωση ήταν 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, οπότε οι απαιτήσεις του σε καύσιμο κρίνονται απολύτως λογικές. Αύξησε την ισχύ του Yamaha MT-03 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αρκετά δυνατός και απολαυστικός.

Ο ήχος που απελευθερώνει το τελικό είναι αρκετά δυνατός και απολαυστικός.

Σελίδα 1Yamaha MT-03: Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας