Η άποψή μας
Το MT-03 ήταν και παραμένει μια από τις καλύτερες επιλογές στα 300 κυβικά. Η ανανέωση που υπέστη το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό και πιο ανταγωνιστικό. Πρόκειται για μια πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα που θα αποτελέσει σχολείο για όποιον κάνει τα πρώτα του βήματα, ενώ θα καλύψει και τον πιο έμπειρο αναβάτη που θέλει ένα απολαυστικό και σβέλτο όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις και τις μικρές εξορμήσεις.
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος: X-lite X-903 Ultra Carbon (Μπαξεβάνης Moto)
Μπουφάν: Clover Airjet
Γάντια: Alpinestars
Μπότες: SIDI
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας | |
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 321 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 68 Χ 44,1 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 42/10.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 3/9.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 14 |
Κατανάλωση (δοκιμής λτ./100χλμ.) | 4 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 125 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ /298, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /220, 1Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 110/70-17" |
Ελαστικό Π | 140/70-17" |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2090 |
Πλάτος (χλστ.) | 755 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1380 |
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 |
Βάρος πλήρες υγρών (κιλά) | 168 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο/Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ο |
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Ν |
Ένδειξη βενζίνης | Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | Ο |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν |
Μετρήσεις | |
0 - 50 (δευτερόλεπτα) | 2 |
0 - 100 (δευτερόλεπτα) | 5.7 |
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση | 7.8 |
100 - 0 (μέτρα) | 42.5 |
Σελίδα 1 | Yamaha MT-03: Test |
Σελίδα 2 | Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής |
Σελίδα 3 | Aνεση – εργονομία |
Σελίδα 4 | Κινητήρας |
Σελίδα 5 | Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα |
Σελίδα 6 | Οδηγώντας |
Σελίδα 7 | Η άποψή μας |