Την 1η μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος
Την 1η μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος
  • Την 1η μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος
  • Την 1η μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος

Την 1η μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου θα παρουσιάσει η Bajaj φέτος

Θα πρέπει να είναι προσιτή σύμφωνα με την Bajaj
Ανάγκη χρήσης κυλινδρικού ρεζερβουάρ
Μείωση του κόστους μετακίνησης και των εκπομπών ρύπων
Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024

Θα πρέπει να είναι προσιτή σύμφωνα με την Bajaj

Η Bajaj ανακοίνωσε πως αυτό τον χρόνο θα παρουσιάσει την πρώτη μοτοσυκλέτα φυσικού αερίου (CNG) στον κόσμο. Μιλώντας στο CNBC-TV18 ο ίδιος ο κύριος Rajiv Bajaj, Διευθύνων Σύμβουλος της Bajaj Auto, είπε πως αυτή η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι προσιτή για τον μέσο πολίτη, ενώ θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025. Η δημοφιλέστερη κατηγορία μοτοσυκλετών στην Ινδία είναι αυτή των 100-125cc και 150-160cc, οπότε υποθέτουμε πως οι επιδόσεις της CNG (Compressed Natural Gas) μοτοσυκλέτας θα κυμαίνονται σε αυτά τα πλαίσια.
 

Ανάγκη χρήσης κυλινδρικού ρεζερβουάρ

Η μοτοσυκλέτα Πεπιεσμένου Φυσικού Αερίου θα χρειάζεται, όπως και τα οχήματα υδρογόνου, ένα κυλινδρικό ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης για την αποθήκευση του αερίου. Το σχήμα του βοηθάει με την εξισορρόπηση της πίεσης του αερίου εσωτερικά, ενώ ο όγκος του είναι συνήθως μεγαλύτερος από ένα αντίστοιχο ρεζερβουάρ βενζίνης. Ένα πλεονέκτημα όμως της τεχνολογίας των CNG κινητήρων είναι ότι συμβατικοί βενζινοκινητήρες μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε φυσικού αερίου μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό τις εκπομπές ρύπων τους.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μείωση του κόστους μετακίνησης και των εκπομπών ρύπων

Ο κύριος Bajaj σε συνέντευξή του εξήγησε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην διαδικασία ανάπτυξης αλλά και τα πιθανά οφέλη του project. "Τα κύρια κίνητρα μας είναι δύο. Το ένα έχει να κάνει με το περιβαλλοντολογικό πρόβλημα, αφού στα τεστ που διεξάγουμε έχουμε δει έως και 75% μείωση των εκπομπών ρύπων σε σχέση με αντίστοιχες βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες. Οπότε είναι μία μοτοσυκλέτα πολύ φιλική προς το περιβάλλον. Ταυτόχρονα όμως θα αυξάνει την αυτονομία στο διπλάσιο ή θα μειώνει το κόστος καυσίμου στο μισό για τον μέσο άνθρωπο κάτι πολύ σημαντικό για τους πελάτες μας"
 

Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024

Η Bajaj είχε ανακοινώσει παλαιότερα, ότι στόχος της ήταν η παρουσίαση της CNG μοτοσυκλέτας μέσα στο 2025 αλλά στην τελευταία συνέντευξή του ο κύριος Bajaj είπε στο CNBC-TV18: "Είμαστε τόσο ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα των δοκιμών μας που θα μπορέσουμε να επισπεύσουμε την παρουσίαση έναν ολόκληρο χρόνο, οπότε εντός του 2024 θα δείτε την ανακοίνωση παρουσίασης της πρώτης CNG μοτοσυκλέτας της αγοράς". Οι δηλώσεις της Bajaj υποδεικνύουν πως το μοντέλο έχει δημιουργηθεί με γνώμονα την ινδική αγορά οπότε δεν γνωρίζουμε αν θα το δούμε στην Ευρώπη. Πέρα από αυτό όμως, οι υποδομές είναι ένα ακόμα θέμα που δημιουργείται με τα οχήματα CNG, καθώς δεν είναι επαρκείς προς το παρόν για να τα υποστηρίξουν.