Η ολλανδική εταιρεία Waarmakers κατασκεύασε το συγκεκριμένο scooter χρησιμοποιώντας ίνες από λινάρι, οι οποίες ενισχύθηκαν με συνθετικές ίνες από ρητίνη. Το Be.e. κατασκευάστηκε και δοκιμάστηκε στο Άμστερνταμ και, σύμφωνα με την εταιρεία, ο κινητήρας των 4kW αποδίδει 19 kgm ροπής και έχει τελική 55 χιλιομέτρων/ώρα. Στα 55 χιλιόμετρα είναι και η αυτονομία του, εκτός κι αν ο αναβάτης διατηρεί την ταχύτητά του κάτω από τα 25 χλμ./ώρα. Σε αυτή την περίπτωση, η αυτονομία αυξάνεται στα 80 χλμ..
Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η αντικατάσταση των συνθετικών προϊόντων με φυτικά κατάφερε να μειώσει σε τεράστιο βαθμό το βάρος του scooter, το οποίο δεν ξεπερνά τα 95 κιλά. Παράλληλα, είναι σταθερό και έχει αντοχές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα, συνολικού βάρους 180 κιλών.
Παράλληλα, το Be.e είναι ένα σύγχρονης τεχνολογίας scooter. Εκτός από τον ηλεκτρικό κινητήρα, διαθέτει LED εμπρός και πίσω, φορτιστές για smartphones, υδραυλικά δισκόφρενα και σύγχρονο εξοπλισμό που φροντίζει για την άνεση του αναβάτη.
Η εταιρεία Waarmakers, τέλος, σκοπεύει να διαθέσει προς πώληση το Βe.e, αλλά δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή του. Έχει ανακοινώσει, όμως, τα σχέδιά της να νοικιάζει τα μοντέλα σε μηναία βάση, έναντι 140 ευρώ το μήνα.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr