Παπιά. Η κατηγορία που είναι συνυφασμένο στην Ελλάδα με την οικονομία, την πρακτικότητα, και την «τζάμπα» συντήρηση. Είτε ως καθημερινό μεταφορικό μέσο, είτε ως το πρώτο δίτροχο νέων αναβατών, το παπί έχει την δική του ξεχωριστή θέση στην αγορά!
Μπορεί πλέον οι επιλογές στο ζητούμενο «καθημερινή απροβλημάτιστη και οικονομική μετακίνηση» να είναι περισσότερες και πιο θελκτικές από ποτέ, ωστόσο το παπί δύσκολα παραγκωνίζεται από την αγορά και ακόμη πιο δύσκολα σβήνεται από την συνείδηση του αγοραστικού κοινού.
Τα μοντέλα που κυριαρχούν στις πωλήσεις δεν έχουν καμία σχέση με τα αναιμικά heavy – duty 50άρια του παρελθόντος αλλά για προτάσεις άνω των 100 κ.εκ., με πολύ δυναμικά χαρακτηριστικά, πολύ καλό στήσιμο και –γιατί όχι;- αρκετό λούσο και πολυτέλεια σε σχέση με παλιότερα.
Ας μην γελιόμαστε όμως, παρά τον εκσυγχρονισμό και την εξέλιξη (αμφότερα καλοδεχούμενα χαρακτηριστικά), τα σημερινά παπιά εξακολουθούν να διέπονται από τις κλασσικές αρχές των προγόνων τους, δηλαδή λιτή κατασκευή, εύκολη συντήρηση, οικονομική λειτουργία και αντοχή… στα δύσκολα.
Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν, το ότι πολλοί αναβάτες συνεχίζουν να υποστηρίζουν και να επιλέγουν τα παπιά για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Με βάση τις πωλήσεις που αυτά σημείωσαν από την αρχή του έτους μέχρι και το τέλος Αυγούστου, ας δούμε την πρώτη δεκάδα της συγκεκριμένης κατηγορίας:
το 5 ειναι πολυ καλο το χει γνωστος μου γενικα τα kymco εχουν αποδηχτει καλα και φτηνα να τα αποκτησεις..
το 5???
να μην εχει ενα παπι στη γκαμα της....