Ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των νεορετρό μοτοσυκλετών, το Leoncino, αποπνέει μια αύρα νοσταλγίας θυμίζοντάς μας τις βασικές αρχές του μοτοσυκλετισμού, αφού δεν υπάρχει τίποτα περιττό επάνω της και τα διακοσμητικά στοιχεία είναι ελάχιστα. Οι ρευστές γραμμές ξεκινούν από το ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας και συνεχίζονται μέχρι τη λεπτή, μινιμαλιστική ουρά, από την οποία απουσιάζει η βάση της πινακίδας, καθώς έχει μετακομίσει στον λασπωτήρα του πίσω τροχού και στηρίζεται στην αριστερή μεριά του ψαλιδιού. Η σέλα είναι αναπαυτική τόσο για τον οδηγό όσο και για το συνεπιβάτη, ενώ τα όργανά είναι πλήρως ψηφιακά και αποτελούνται από δυο LCD οθόνες, με το μικρό λιοντάρι που κοσμεί το εμπρός φτερό σήμα κατατεθέν.
Ο δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας των 499,6 κυβικών εκατοστών έχει δεχθεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 5, ενώ η απόδοση του βρίσκεται ακριβώς στο όριο του διπλώματος Α2, δηλαδή 47,6 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,7 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Το Leoncino είναι φτιαγμένο γύρω από ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, το οποίο συνεργάζεται με ένα νέο ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλιοστών, το οποίο μάλιστα ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και δίνει διαδρομή 125 χιλιοστά. Το ψαλίδι του είναι επίσης χωροδικτύωμα και φιλοξενεί ένα νέο αμορτισέρ, το οποίο είναι παράκεντρα τοποθετημένο στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας, δίνει διαδρομή 128 χιλιοστά και ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς, αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου εξωτερικά, χωρίς να απαιτούνται εργαλεία. Εκπτώσεις δεν έχουν γίνει ούτε στον τομέα των φρένων, αφού την επιβράδυνση του Leoncino έχουν αναλάβει δυο δίσκοι 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα από ένα κουμπί στα αριστερά του τιμονιού. Οι αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών φορούν ελαστικά Angel της Pirelli σε διάσταση 120/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.