Το Rebel ανήκει στην κατηγορία των custom μοντέλων, που σημαίνει ότι διαθέτει διαχρονική σχεδίαση με μοντέρνες γραμμές. Το Bobber style είναι έκδηλο σε ολόκληρη την σιλουέτα, με τα φαρδιά ελαστικά και το υπό κλίση μακρόστενο ρεζερβουάρ καυσίμων, να δεσπόζουν. Η χαμηλή σέλα και τα διπλά πίσω αμορτισέρ, ενισχύουν τον cruising χαρακτήρα και δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο. Όλα τα φωτιστικά σώματα και τα φλας είναι τεχνολογίας LED. Η σέλαέχει αρκετό αφρώδες και θα κρατήσει τον αναβάτη ξεκούραστο για αρκετή ώρα, ενώ το χαμηλό ύψος της στα μόλις 690 χιλιοστά, δίνει πανεύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Το εργονομικό τρίγωνο δίνει μια ξεκούραστη, σε γενικές γραμμές, θέση οδήγησης και μόνο οι αρκετά ψηλοί θα παραπονεθούν από την θέση των μαρσπιέ και την γωνία των γονάτων, που θα τους αναγκάσει σε συχνότερες στάσεις.
Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά, με τη χωρητικότητα των 471 εκατοστών, που βρίσκεται στα σπλάχνα του μοντέλου, μας έχει ήδη συστηθεί από την θητεία του στα μοντέλα της σειράς CB. Στην περίπτωση του Rebel έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές στην χαρτογράφηση με στόχο την βελτίωση στην μεσαία περιοχή στροφών ώστε να ταιριάζει με τον cruising χαρακτήρα του. Η απόδοση του φτάνει στους 46 ίππους στις 8.500 σαλ με ροπή 4,4 κιλά στις 6.500 σαλ. Με αυτά τα νούμερα μπορεί να οδηγηθεί και από όσους έχουν δίπλωμα κατηγορίας Α2. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ρυθμιζόμενο τηλεσκοπικό πιρούνι διάστασης 41 χιλιοστών της Showa και δύο πίσω αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου της ίδιας εταιρείας, τα οποία εδράζουν σε ένα ατσάλινο ψαλίδι 45χιλ σωληνοειδούς σχεδίασης. Στον τομέα της πέδησης, το Rebel έχει εξοπλιστεί με ένα μονό δίσκο 296χιλ με δαγκάνα διπλού εμβόλου μπροστά και ένα δίσκο 240χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, οι οποίοι συνεργάζονται με δικάναλο σύστημα ABS. Οι αλουμινένιοι πολυάκτινοι τροχοί έχουν διάμετρο 16 ιντσών με διάσταση ελαστικών 130/90 και 150/80 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 190 κιλά.