Το Crossfire παντρεύει το ρετρό ύφος με τα μοντέρνα στοιχεία, συνθέτοντας μια εικόνα που τραβά εύκολα τα βλέμματα δίνοντας χαρακτήρα concept στο μοντέλο. Με την πρώτη ματιά, ξεχωρίζεις τον στρογγυλό led προβολέα, το μεγάλο ρεζερβουάρ με το σχήμα Χ και την ίσια σέλα, όπως και το πίσω μέρος που συνεχίζει στο ίδιο μίνιμαλ ύφος χωρίς να έχει τίποτα περιττό. Το τιμόνι είναι φαρδύ, ψηλά τοποθετημένο και σχετικά μακριά από τον αναβάτη ο οποίος κάθεται σε όρθια στάση στην ίσια σέλα. Η τελευταία βρίσκεται σε χαμηλό ύψος (795χιλ) και διαθέτει ικανοποιητικό αφρώδες , ενώ παράλληλα είναι και αρκετά στενή επιτρέποντας σε κάθε αναβάτη να πατήσει με ευκολία στο έδαφος. Ο συνεπιβάτης έχει αρκετό χώρο για τα δεδομένα της κατηγορίας όχι όμως και χειρολαβές.
Ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 486 κυβικών του Crossfire βασίζεται στο γνωστό σύνολο της Honda το οποίο είναι δημοφιλές για την φιλικότητα, την πολιτισμένη λειτουργία του χωρίς περίεργους μηχανικούς θορύβους ,αλλά και για την ισορροπημένη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Οι 47 ίπποι που αποδίδει στις 6.500σ.αλ. κάνουν το Crossfire κατάλληλο για κατόχους διπλώματος Α2 καθώς βρίσκεται στο όριο της κατηγορίας. Για τη ραχοκοκαλιά του Crossfire η Brixton επέλεξε τη δοκιμασμένη λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου το οποίο παρέχει την απαιτούμενη ακαμψία κρατώντας το βάρος σε χαμηλά επίπεδα, αφού η ζυγαριά σταματά στα 190 κιλά. Παράλληλα δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στα περιφερειακά, καθώς συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ που εδράζεται με μοχλικό, αμφότερα από την KYB. Την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει η ισπανική J.Juan με δίσκο 320χιλ και ακτινική δαγκάνα στο εμπρός μέρος, δίσκο 240 χιλ πίσω, σωληνάκια υψηλής πίεσης, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS προέρχεται από την Bosch. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 17 ιντσών και φορούν τα tubeless ελαστικά ΜΤ-60 της Pirelli σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17.