|
Τιμή: 8.250 ευρώ
Το βασικότερο χαρακτηριστικό του Mana είναι ότι, μπορεί να κινηθεί με αυτόματη μετάδοση, με επιλογή σε τρία modes, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Ο αναβάτης μπορεί στη λειτουργία Gear να αλλάζει κατ’ επιλογήν το βήμα της μετάδοσης, είτε με τον κλασικό τρόπο, από λεβιέ στο αριστερό πόδι, είτε από μπουτόν στο αριστερό γκριπ και φυσικά δίχως τη χρήση συμπλέκτη.
Στο δρόμο, το Mana καταφέρνει, δίχως να χάνει μέρος της φιλικής του συμπεριφοράς, να μπορεί να αντεπεξέλθει ικανοποιητικότατα και σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς. Ο κινητήρας με τη βοήθεια του CVT χαρίζει στη μοτοσικλέτα ενθουσιώδεις ρεπρίζ (πλην της επιλογής Rain). Εντύπωση προκαλεί το πόσο καλοζυγισμένη είναι η μοτοσικλέτα, επιτρέποντας κλειστούς ελιγμούς, διατηρώντας και τα δύο πόδια στα μαρσπιέ. Το σύστημα πέδησης παρέχει καλή πληροφόρηση και, αν και δυνατό, διατηρεί γραμμική λειτουργία. Στο όριο, η μοτοσικλέτα είναι προβλέψιμη φροντίζοντας να ενημερώσει τον οδηγό για την κατάσταση. Στην ασφυκτική κίνηση, η αυτόματη μετάδοσή της είναι αναντικατάστατη γλιτώνοντας την επιπλέον κούραση από το συμπλέκτη και την επιλογή σχέσης. Η προσθήκη του μισού φέρινγκ, στην έκδοση GT, τέλος, χαρίζει αποτελεσματική προστασία από τον αέρα και ταξιδιωτικές δυνατότητες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 839
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/8.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,45/5.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr