Triumph Speed Twin 1200: Ταχύτερη με 105 ίππους και έκδοση RS με Ohlins

Triumph Speed Twin 1200: Ταχύτερη με 105 ίππους και έκδοση RS με Ohlins
11 Φωτογραφίες »

• Δικύλινδρος κινητήρας 1.200 κ.εκ. με 105 ίππους
• Με ρυθμιζόμενες Marzocchi και Öhlins και Brembo Stylema
• Πρόγραμμα Sport και QuickShifter για την RS
• Κοντύτερες εξατμίσεις για διατήρηση του βάρους στα 216 κιλά

Δικύλινδρος κινητήρας 1.200 κ.εκ. με 105 ίππους

Η νέα Triumph Speed Twin 1200 για το 2025 αποκτά αναβάθμιση ισχύος, φτάνοντας τους 105 ίππους στις 7.750 σ.α.λ., από τους 100 ίππους της προηγούμενης έκδοσης. Η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε μέσω βελτιωμένης χαρτογράφησης κινητήρα και τροποποιημένου προφίλ εκκεντροφόρου. Διατηρείται η χωρητικότητα των 1.200 κ.εκ. και η ροπή των 11,4 kgm στις 4.250 στροφές. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας με γωνία ανάφλεξης 270° παραμένει στοχοπροσηλωμένος περισσότερο στη δυναμική και πολιτισμένη λειτουργία παρά στις απόλυτες επιδόσεις.
 

Με ρυθμιζόμενες Marzocchi και Öhlins και Brembo Stylema

Η Speed Twin 1200 διαθέτει το ίδιο πλαίσιο αλλά βελτιωμένες αναρτήσεις και φρένα. Το βασικό μοντέλο έρχεται με ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi και πίσω αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, τα οποία υπόσχονται βελτιωμένο κράτημα και ταυτόχρονα καλύτερη απόσβεση των ανωμαλιών σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Η έκδοση RS διαφοροποιείται με δύο πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Öhlins στο πίσω μέρος και αναβαθμισμένα φρένα Brembo Stylema εμπρός, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδήγηση και ανώτερη αίσθηση φρεναρίσματος. Η εργονομία επίσης ενισχύεται, με ψηλότερο τιμόνι στο βασικό μοντέλο και σκυφτή θέση οδήγησης στην RS.
 

Πρόγραμμα Sport και QuickShifter για την RS

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν Cornering ABS και Cornering Traction Control. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται δύο προγράμματα οδήγησης, «Road» και «Rain», ενώ η RS αποκτά και το «Sport» για δυναμικότερη απόκριση στο γκάζι, χωρίς να μεταβάλλουν τις τιμές της ιπποδύναμης και της ροπής. Σημαντική προσθήκη στο βασικό εξοπλισμό της RS είναι ο Quickshifter, που δεν διατίθεται στο βασικό μοντέλο. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια στρογγυλή οθόνη που θυμίζει μεν αναλογικό στροφόμετρο, αλλά είναι αμιγώς ψηφιακή και συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone για την εμφάνιση οδηγιών πλοήγησης και για τον έλεγχο της μουσικής, των κλήσεων και των μηνυμάτων.
 

Κοντύτερες εξατμίσεις για διατήρηση του βάρους στα 216 κιλά

Η Speed Twin 1200 διατηρεί απαράλλαχτη τη ρετρό αισθητική της, εμπλουτισμένη με νέες επιλογές χρωμάτων και λεπτομέρειες από αλουμίνιο, καθώς και πολύ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, όπως οι νέες απολήξεις της εξάτμισης που είναι πιο συμπαγείς. Η έκδοση RS ξεχωρίζει με αλουμινένια προστατευτικά τροχών και άλλες σπορ σχεδιαστικές πινελιές. Το βάρος και για τις δύο εκδόσεις παραμένει στα 216 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14,5 λίτρων. Τα νέα μοντέλα αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αρχές του 2025.