VOGE DS525X: Μπαίνει στο 2025 πλουσιότερη και με αναβαθμισμένο κινητήρα
Δικύλινδρος κινητήρας 494 κ.εκ. με 48 ίππους και ροπή χαμηλότερα
Νέα, μεγαλύτερη οθόνη και φωτιζόμενοι διακόπτες
Αναβαθμισμένος συμπλέκτης και απενεργοποιούμενα ABS και TCS
Από 4η στις ταξινομήσεις του 2024, μπαίνει στο 2025 με τιμή 6.245 ευρώ
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Δικύλινδρος κινητήρας 494 κ.εκ. με 48 ίππους και ροπή χαμηλότερα
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Voge DS525X για το 2025 διατηρεί τον κυβισμό των 494 κ.εκ., ενώ συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro5+. Η μέγιστη ισχύς παραμένει στους 48 ίππους, ωστόσο η ροπή αποδίδεται σε χαμηλότερες στροφές, βελτιώνοντας την απόκριση του γκαζιού και μειώνοντας τους κραδασμούς. Οι επεμβάσεις στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, το φίλτρο αέρα και το σύστημα εξαγωγής συμβάλλουν στην πιο ομαλή και γραμμική λειτουργία του συνόλου. Ο κινητήρας συνεργάζεται με αναβαθμισμένο υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Η συνδυασμένη αυτή βελτίωση στο σύστημα μετάδοσης και στην απόδοση του κινητήρα καθιστά το DS525X πιο ευέλικτο σε καθημερινές διαδρομές και πιο αποτελεσματικό στις εκτός δρόμου διαδρομές, όπου η αυξημένη ροπή χαμηλά διευκολύνει τη διατήρηση της πρόσφυσης και τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας.
Νέα, μεγαλύτερη οθόνη και φωτιζόμενοι διακόπτες
Το Voge DS525X εξοπλίζεται πλέον με μια νέα, μεγαλύτερη οθόνη διαμέτρου 8 ιντσών και υψηλής ανάλυσης, που προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα και περισσότερες πληροφορίες στον αναβάτη. Η έγχρωμη TFT οθόνη παρέχει λειτουργίες όπως ένδειξη πίεσης ελαστικών, πληροφορίες για το ABS και το Traction Control, ενώ υποστηρίζει σύνδεση μέσω Bluetooth για πλοήγηση στροφή-με-στροφή. Παράλληλα, οι διακόπτες στο τιμόνι έχουν επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας πλέον φωτισμό για ευκολότερη χρήση τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού. Η εργονομία τους έχει επίσης βελτιωθεί, επιτρέποντας γρηγορότερη και πιο άμεση πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες της μοτοσυκλέτας. Σε συνδυασμό με τις δύο παροχές ρεύματος, μία USB και μία 12V, οι αναβαθμίσεις αυτές στοχεύουν στη διευκόλυνση του αναβάτη τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Αναβαθμισμένος συμπλέκτης και απενεργοποιούμενα ABS και TCS
Το νέο DS525X για το 2025 αποκτά σημαντικές αναβαθμίσεις στα συστήματα ασφάλειας και ελέγχου, με δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS και του Traction Control. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει τη μοτοσυκλέτα στις απαιτήσεις εκτός δρόμου οδήγησης, εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τις δυνατότητες των αναρτήσεων Kayaba και των tubeless ελαστικών Metzeler διπλής χρήσης. Παράλληλα, ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης έχει βελτιωθεί, προσφέροντας πιο μαλακή αίσθηση στη μανέτα και μειωμένο κίνδυνο μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα σχέσεων. Οι επεμβάσεις αυτές βελτιώνουν τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, ενώ η ύπαρξη δύο οδηγικών προγραμμάτων, Eco και Sport, επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει το επιθυμητό επίπεδο απόδοσης ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Από 4η στις ταξινομήσεις του 2024, μπαίνει στο 2025 με τιμή 6.245 ευρώ
Το Voge DS525X σημείωσε εντυπωσιακή πορεία στην ελληνική αγορά το 2024, κατακτώντας την 4η θέση στις ταξινομήσεις των μοτοσυκλετών με 653 συνολικά μοντέλα. Η επιτυχία αυτή αποδίδεται στον συνδυασμό των εκτός δρόμου δυνατοτήτων του, του πλούσιου εξοπλισμού και φυσικά της ανταγωνιστικής τιμής του. Για το 2025, η Voge διατηρεί την τιμή του στα 6.245 ευρώ, προσφέροντας ακόμη περισσότερες αναβαθμίσεις χωρίς αύξηση κόστους. Η μοτοσυκλέτα διατίθεται πλέον και σε νέα χρωματική έκδοση Black Night, ενώ η εγγύηση των δύο ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων ενισχύει περαιτέρω την αξία της πρότασης. Παράλληλα, συνεχίζεται η διάθεση ευέλικτων χρηματοδοτικών προγραμμάτων, που επιτρέπουν την απόκτησή της ακόμη και χωρίς προκαταβολή. Με τις βελτιώσεις αυτές και τη διατήρηση της ανταγωνιστικής της τιμής, η DS525X αναμένεται να συνεχίσει την ισχυρή παρουσία της στην ελληνική αγορά και το 2025.