Η αφετηρία ενός μύθου

    Το 1951, η Piaggio Squadra Corse άφησε άφωνο τον αγωνιστικό κόσμο, θριαμβεύοντας απέναντι σε πραγματικές off rad μοτοσικλέτες σε έναν από τους πιο σκληρούς και υψηλού κύρους αγώνες. Στη μεταπολεμική περίοδο, οι αγώνες Regularity βρέθηκαν στο απόγειο της δόξας τους: επρόκειτο για απαιτητικές δοκιμασίες σε δύσκολες διαδρομές εκατοντάδων χιλιομέτρων. Ήταν μια εξαιρετική δοκιμασία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τα οχήματα. Ο αγώνας με το υψηλότερο κύρος ήταν ο «Sei Giorni Internazionale», ο οποίος στην 26η διοργάνωσή του πραγματοποιήθηκε στο Βαρέζε.
     
    Η υποδοχή του κόσμου στις δέκα Vespa στην αφετηρία της κούρσας ήταν κατά βάση επιφυλακτική: τι έλπιζαν να πετύχουν ενάντια σε αληθινές μοτοσικλέτες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτούς τους αγώνες; Όμως η Vespa κυριάρχησε με τη έκδοση Sport του μοντέλου που είχε σχεδιαστεί ειδικά για εκείνο τον αγώνα και κατόρθωσε να κερδίσει 9 χρυσά ατομικά μετάλλια. Ήταν μια θριαμβευτική κυριαρχία που επιτεύχθηκε σε αδιάβατες διαδρομές ανώμαλου δρόμου και με μια αμιγή δοκιμασία ταχύτητας στην πίστα της Μόντσα που χάρισε στην Piaggio και το Χρυσό Μετάλλιο των Κατασκευαστών, καθώς ήταν η μοναδική ιταλική ομάδα που κατάφερε να κερδίσει.
     
    Η Vespa «Sei Giorni», που γεννήθηκε και πήρε το όνομά της από εκείνη τη νίκη, είχε πολλές αισθητικές ομοιότητες με το μοντέλο παραγωγής, ενώ οι βασικές διαφορές της ήταν το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμων, η πιο αεροδυναμική ποδιά και το μεγαλύτερο δεξιό πλευρικό κάλυμμα που φιλοξενούσε το καρμπιρατέρ στον κύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο Sei Giorni αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα πιο θρυλικά στην ιστορία της Vespa: πλέον είναι περιζήτητο για τους συλλέκτες και είναι μία από τις πιο πολύτιμες Vespa στον κόσμο, δεδομένου ότι ήταν μια περιορισμένη έκδοση περίπου 300 τεμαχίων, που προοριζόταν προφανώς για τους αγώνες Regularity.

    VESPA: Νέα Vespa primavera, με νέα τεχνολογία Advertisement