LIVE: κίνηση στους δρόμους
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
Το CFMOTO 800MT που όλοι έχουμε δει να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους

Το CFMOTO 800MT που όλοι έχουμε δει να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους

Το νέο 450ΜΤ που πρόκειται να ταράξει τα νερά στα A2 κατηγορίας adventure

Το νέο 450ΜΤ που πρόκειται να ταράξει τα νερά στα A2 κατηγορίας adventure

  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • 800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT
  • Το CFMOTO 800MT που όλοι έχουμε δει να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους
  • Το νέο 450ΜΤ που πρόκειται να ταράξει τα νερά στα A2 κατηγορίας adventure

800MT-X: Έρχεται η πιο χωμάτινη έκδοση του CFMOTO 800MT

«Πραγματικό» adventure με τροχούς 21 και 18 ιντσών
Μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και βάρος στα 214 κιλά
Ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 95 ίππων την κινεί
Πλούσιος εξοπλισμός και βαλίτσες αλουμινίου

«Πραγματικό» adventure με τροχούς 21 και 18 ιντσών

Η CFMOTO είναι γνωστό ότι συνεργάζεται με την KTM, κατασκευάζοντας τους κινητήρες του 790 adventure ενώ η ίδια χρησιμοποιεί τον κινητήρα αυτό για το δικό της μεγάλο adventure μοντέλο, το 800MT. Ένα νέο όμως μοντέλο θα ακολουθήσει, το οποίο η εταιρεία είχε παρουσιάσει (σε μία πιο premium εκδοχή φυσικά) στην EICMA τον περασμένο χρόνο στο Μιλάνο. Αυτό δεν είναι άλλο από το 800 MT-X, το οποίο αποκτά έναν πιο χωμάτινο προσανατολισμό από το "απλό" 800ΜΤ. Είναι φανερό εξάλλου από το ψηλό φτερό εμπρός σε στυλ motocross, τα μικτής χρήσης ελαστικά με έντονο τακούνι και τους ακτινωτούς τροχούς που αντί για 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω γίνονται πλέον 21 και 18 αντίστοιχα με ελαστικά διαστάσεων 90/90 και 150/70.


Το μοντέλο χωρίς τις βαλίτσες αλουμινίου, στα 214 κιλά κενό

Μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και βάρος στα 214 κιλά

Το CFMOTO 800MΤ έχει διαδρομές αναρτήσεων 160 χλστ εμπρός και 150 χλστ πίσω, οι οποίες στο MT-X θα αντικατασταθούν με αναρτήσεις διαδρομής τουλάχιστον 200 χλστ πιθανότατα, ενώ θα είναι ρυθμιζόμενες και της Kayaba (KYB) όπως και στο 450MT. Το ύψος της σέλας από το έδαφος θα φτάσει πιθανώς τα 850 χλστ λόγω των μεγαλύτερων αναρτήσεων. Το νέο μοντέλο ακούγεται πως θα ζυγίζει 214 κιλά κενό, ενώ το ρεζερβουάρ του, ακολουθεί την φιλοσοφία της KTM με το 790 και τοποθετείται χαμηλά περνώντας από την μία μεριά της μοτοσυκλέτας στην άλλη, ώστε το κέντρο μάζας να διατηρείται όσο πιο χαμηλά γίνεται και να βελτιώνεται ο χειρισμός της. Είναι λίγο πιο βαριά από το 790 adventure, αλλά επικεντρώνεται λίγο περισσότερο και στις touring δυνατότητες του μοντέλου, προσφέροντας καλύτερη ανεμοκάλυψη και άνετη θέση.


To concept του μοντέλου που είχε παρουσιαστεί πέρσυ στο Μιλάνο και διαφέρει σε σημεία από το τελικό παραγωγής

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας απόδοσης 95 ίππων την κινεί

Το νέο 800MT-X θα εξοπλίζεται με τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 799cc που αποτελεί την εξέλιξη του LC8 και εφοδιάζει και τα 790 Adventure και 790 Duke και αποδίδει 95 άλογα στις 9.000 και ροπή 77 Nm στις 7.500 σαλ. Στο 800MT το cruise control ήταν περιορισμένο στα 128 χλμ/ω και πολλοί θα ήθελαν να μπορεί να ορίζεται σε υψηλότερη ταχύτητα, παραμένει να δούμε εάν αυτή η επιθυμία έφτασε σε ενδοεταιρεικά αυτιά, αν και κάτι τέτοιο δεν είναι πολύ πιθανό, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις και εξοπλίζεται στάνταρ με αμφίδρομο quickshifter, ενώ διαθέτει και Traction control που απενεργοποιείται για την χωμάτινη οδήγηση.
 

Πλούσιος εξοπλισμός και βαλίτσες αλουμινίου

Κάποια χαρακτηριστικά του νέου 800MT-X έχουν ήδη ανακοινωθεί και πιο συγκεκριμένα η έγχρωμη TFT οθόνη με μεγάλη διαγώνιο 8 ιντσών και μία οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου στο ταμπλό. Παράλληλα θα έχει πιθανότατα ABS και Traction Control της Bosch, τα οποία αποκτούν λειτουργία cornering χάρη στην IMU μονάδα 6 αξόνων και θα μπορούν να απενεργοποιηθούν. Στα αυθεντικά αξεσουάρ θα περιλαμβάνονται τυπικές adventure τύπου βαλίτσες αλουμινίου ενώ και με τις τρείς πάνω (κεντρική και πλευρικές) το βάρος αυξάνεται κατά 21 κιλά και φτάνει τα 235 κενή. Η τελική έκδοση παραγωγής του CFMOTO 800MT-X θα παρουσιαστεί στις 17 Μαΐου, στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας του Πεκίνου και αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη στις αρχές του επόμενου χρόνου το αργότερο. Η τιμή του θα είναι λογικά λίγο υψηλότερη από αυτήν της πιο εξοπλισμένης έκδοσης του 800MT, της έκδοσης Explore δηλαδή που κοστίζει 10.990 ευρώ.