Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ
  • Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ

Voge 300ACX: Μικρή Vintage Scrambler με 3.995 ευρώ

- Μονοκύλινδρη δύναμη με 3,6λτ/100χλμ.
- Με χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο & βάρος 150 κιλά.
- Ακτινωτοί τροχοί & δικάναλο ABS της Bosch.
- LCD οθόνη και USB θύρα.

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Μονοκύλινδρη δύναμη με 3,6λτ/100χλμ

Σε μια κατηγορία που πλέον έχει πάρει «φωτιά» η μικρή Voge 300 ACX είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, DOCH κινητήρα των 292,4κ.εκ που είναι τοποθετημένος στα 300R, 300AC και 300DS, να αποτελεί το μήλο της έριδος στα μικρά Vintage Scrambler. Ο κατά τα άλλα ζωηρός και ελαστικός κινητήρας Euro5 προδιαγραφών, καλείται να δουλεύει αρκετά συχνά στις υψηλές στροφές χωρίς να μεταφέρει όμως έντονους κραδασμούς μιας και έχει τοποθετηθεί ενισχυμένος αντικραδασμικός άξονας, για την εξάλειψη αυτών. Τα νούμερα που θα προκαλέσουν ταραχή στο κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι οι 29 ίπποι στις 8.500σ.α.λ και τα 25Nm ροπής στις 7.000 στροφές ανά λεπτό. Υποδειγματικά και γραμμικά σε απόδοση λειτουργεί ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch, όπου σε συνδυασμό με τον πουπουλένιο, υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη, οι ταχύτητες του 6-αριού κιβωτίου ταχυτήτων γίνονται με ευκολία. Με όλα τα παραπάνω στοιχεία που προκύπτουν από το σύνολο της 300ACX η μετρημένη κατανάλωση της μεικτής οδήγησης σταματάει στα 3,6λ/100χλμ με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων να αγγίζει τα 380 χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα γέμισμα.

Με χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο & βάρος 150 κιλά

Η Voge θέλησε να φτιάξει μια μικρή modern classic μοτοσικλέτα πετυχαίνοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και στον τομέα της «ραχοκοκαλιάς», για αυτό και εξόπλισε την 300ACX με ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο. Στον τομέα των πλαστικών μερών έχει δοθεί έμφαση στις κοφτές και καλλίγραμμες γωνίες, γεμισμένη με αεροδυναμικές περιτεχνίες, επιτυγχάνοντας αποδοτικότερα αποτελέσματα. Καθώς η μέρα φεύγει, αναλαμβάνει έργο ο δυνατός LED προβολέας κατά τις νυχτερινές ώρες, έχοντας το κλασσικό στρόγγυλο φανάρι και πίσω ένα LED φανάρι σχηματίζοντας το φως , ως ένας τετράγωνος μαγνήτης. Η τοποθέτηση του σώματος μας βρίσκεται από την μοτοσικλέτα επιτρέποντάς μας, να πατάμε με σιγουριά στο έδαφος, καθώς η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το οδόστρωμα είναι στα 795 χιλιοστά και το κενό που δημιουργείται από το χαμηλότερο σημείο της μοτοσικλέτας μέχρι τον δρόμο είναι στα 165 χιλιοστά. Το βάρος δε των 150 κιλών, τη καθιστά εύκολη στη διαχείριση των στατικών μανουβρών. Οι φινετσάτες-πρακτικές λεπτομέρειες φαίνονται ακόμη και πάνω στο ντεπόζιτο, όπου φέρει μια μικρή λωρίδα πλαστικού καλύμματος περιτριγυρίζοντας την τάπα αεροπορικού τύπου, έχοντας και ρόλο προστασίας από τις μάνικες ανεφοδιασμού καυσίμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακτινωτοί τροχοί & δικάναλο ABS της Bosch

Δικαίως χαρακτηρίζεται  ως μια πολυτάλαντη μικρή Modern Classic, δανείζοντας και τον όρο της Scrambler μιας και η δυνατότητα να κινηθεί σε εκτός δρόμου διαδρομές με ήπιους χωματόδρομους, θα της φανεί παιχνίδι με τους ακτινωτούς τροχούς, με διαστάσεις των 110/70/17 μπροστά και 150/60/17 πίσω. Οι αναρτήσεις θα βοηθήσουν να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά της  σε δασικά κομμάτια, φιλτράροντας κάθε κακοτεχνία της ελληνικής ασφάλτου. Αυτές αποτελούνται από ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 35 χιλιοστών μπροστά και πίσω ενός μονοσόκ αμορτισέρ με μοχλικό και δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Φέροντας δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος  των τροχών ABS της Bosch και δίσκους με μεγάλα κενά πάνω τους, για την καλύτερη αποβολή των θερμοκρασιών που αναπτύσσονται από τα συνεχή φρεναρίσματα, θα ακινητοποιήσουνε το 300ACX με θάρρος και αποφασιστικότητα. Οι διαστάσεις των δύο κυματοειδών δισκόπλακων σε εμπρός είναι των 300 χιλιοστών και πίσω συναντάμε, επίσης έναν κυματοειδή των 220 χιλιοστών.

LCD οθόνη και USB θύρα

Η ταλαντούχα Voge 300ACX σου τραβάει τα βλέμμα ευχάριστα, μιας έχει τοποθετηθεί μία ευδιάκριτη LCD οθόνη, δίνοντας δυνατότητα να επιλέξεις το επιθυμητό χρώμα φόντου χωρίς να κουράζει ως προς την ανάγνωση της. Τα λευκά γραφικά της θα απεικονίσουν όλες τις βασικές ενδείξεις, όπως είναι του στροφόμετρου, ταχυμέτρου, στάθμης καυσίμου, τάση μπαταρίας, ολικού - μερικού χιλιομετρητή, ρολόι, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, θερμοκρασίας και της μέσης κατανάλωσης. Από τον εξοπλισμό των ηλεκτρικών παροχών δεν λείπει και η θύρα φόρτισης USB  που φέρει, ώστε να μην ξεμείνουμε πότε από μπαταρία στο Smartphone. Οι αποστάσεις που θα διανύσουμε θα γίνουν με άνεση, μιας και το αφρώδες υλικό της σέλας είναι πλούσιο σε πυκνότητα και μαλακό ως αίσθηση. Η μικρή ζελατίνα θα συντελέσει σε εμφάνιση αλλά και σε προστασία του οργάνου που έχει τοποθετημένη την οθόνη. Επίσης, η πλαστική ποδιά που υπάρχει στο κάτω μέρος της μοτοσικλέτας θα είναι η ασπίδα για τον κινητήρα, από διάφορα πετραδάκια.

Η τιμή της είναι στα 3.995 ευρώ.