Voge 300DS: Έτοιμο για εξορμήσεις με δώρο κεντρική βαλίτσα αλουμινίου
Λιγνή και μοντέρνα σιλουέτα μικρού adventure
Ιδανικό για την Α2 κατηγορία με απόδοση 29 ίππων
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ
Στα μόλις 3.995 με δώρο Top Box αλουμινίου αξίας 300 ευρώ
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Λιγνή και μοντέρνα σιλουέτα μικρού adventure
Με τις τιμές της βενζίνης και το κόστος ζωής να ανεβαίνει συνεχώς, οι μοτοσυκλετιστές ψάχνουν νέες λύσεις ώστε να κάνουν οικονομία, έχοντας στην κατοχή τους ένα δίκυκλο που θυμίζει με την εμφάνιση και την αίσθησή του, μεγάλη μοτοσυκλέτα. Εδώ ξεχωρίζει το 300 DS της Voge καθώς, σε συνδυασμό με την χαμηλή της τιμή, έχει και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση λόγω των μικρών κυβικών της, αλλά δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε εμφάνιση από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Η στενή αλλά ψηλή σιλουέτα της και θέση οδήγησης, παραπέμπουν σε μία adventure μοτοσυκλέτα, ενώ η πρόσμιξη με τους τροχούς 17 ιντσών εμπρός και πίσω με ελαστικά καθαρά ασφάλτινης χρήσης, την τοποθετούν ουσιαστικά στην sport touring κατηγορία. Τα LED φωτιστικά σώματα, με τα κομψά DRL εμπρός στην μονή μονάδα προβολέα, εκμοντερνίζουν την εμφάνιση, ενώ σχηματίζουν ξεκάθαρα το γράμμα "V"... εμφάνιση και επωνυμία, όνομα και πράμα.
Ιδανικό για την Α2 κατηγορία με απόδοση 29 ίππων
Το Voge 300DS εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 292,4cc με μέγιστη απόδοση 29 ίππων στις 8.500 σαλ και ροπή 25 Nm στις 7.000 σαλ, ενώ πληροί και τις Euro5 προδιαγραφές. Οι κραδασμοί του, είναι σχεδόν ανεπαίσθητοι χάρη στον αντικραδασμικό άξονα που έχει τοποθετηθεί, ώστε να εξισώνει τις δυνάμεις του γυροσκοπικού φαινομένου του στροφάλου, ενώ η κατανάλωση που σημειώσαμε στο δοκιμαστικό μας, με ζωηρή οδήγηση κυμάνθηκε στα 3,6λ/100χλμ. Αυτό σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ 16 λίτρων, η αυτονομία ξεπερνά τα 420 χιλιόμετρα με ευκολία, δίνοντάς σου απεριόριστες δυνατότητες, αφού οι επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου αραιώνουν κατά πολύ. Το 300DS "κάθεται" καλά σε τριψήφιο αριθμό ταχύτητας στον αυτοκινητόδρομο, ενώ διαπρέπει και στην πόλη όπου ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία ανάμεσα στην κίνηση, χάρη στην οξεία σχετικά γωνία κάστερ του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ
Στα περιφερειακά του Voge 300DS συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 35 χλστ εμπρός με γυαλιστερά, μαύρα καλάμια και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω που εδράζεται σε μοχλικό και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Το βάρος της ανέρχεται στα 155 κιλά άνευ υγρών, το οποίο φτάνει περίπου τα 170 κιλά πλήρης υγρών και το ύψος της σέλας έρχεται στα 810 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 190 χλστ και είναι ικανοποιητική, προσδίδοντας αυξημένες δυνατότητες στην μοτοσυκλέτα, όσον αφορά το πέρασμα εμποδίων, ενώ συνδράμει και σε ήπιες χωμάτινες διελεύσεις, που μπορεί να εμφανιστούν στο διάβα σου. Εξοπλίζεται εμπρός και πίσω με ένα υδραυλικό δισκόφρενο ανά τροχό και δικάναλη μονάδα ABS της Bosch, που διασφαλίζει για την ασφαλέστερη δυνατή πέδηση, χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί, ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 110/80-17 εμπρός και 150/60-17 πίσω.
Στα μόλις 3.995 με δώρο Top Box αλουμινίου αξίας 300 ευρώ
Στον πλούσιο για την τιμή του εξοπλισμό, περιλαμβάνεται μία LCD οθόνη με άπλετη φωτεινότητα και ευανάγνωστες ενδείξεις, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED. Υπάρχει επίσης μία πρακτική θύρα φόρτισης USB, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται πλευρικά προστατευτικά κάγκελα, όπως επίσης και μία ποδιά κινητήρα. Τώρα μάλιστα στην ήδη προσιτή τιμή των 3.995 ευρώ, συμπεριλαμβάνεται δώρο μία γνήσια, εργοστασιακή κεντρική βαλίτσα αλουμινίου, με χωρητικότητα 40 λίτρων και αξία 300 ευρώ. Η Voge 300DS είναι μία πολύ Value for Money επιλογή στις Α2 μοτοσυκλέτες μικρών κυβικών, κάτι το οποίο έχει αποδείξει και με τις ταξινομήσεις της .