LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πετάει το RZR; Πετάει!

Χαμηλές πτήσεις με Polaris RZR Turbo

Μπορεί ένα σπορ side-by-side με δικύλινδρο 925 κ.εκ. κινητήρα να θεωρηθεί πως δεν είναι αρκετά γρήγορο; Προφανώς η Polaris έτσι το είδε, αλλιώς πώς εξηγείται το ότι έβαλε turbo στο μοντέλο του 2016;

 
Υπάρχει βέβαια μια πολύ λογική εξήγηση. Στις χώρες για τις οποίες προορίζονται οχήματα όπως το συγκεκριμένο η πιο συνηθισμένη μετατροπή που κάνουν οι ιδιοκτήτες του RZR είναι η προσθήκη turbo.
Ειδικά όταν μιλάμε για όσους τρέχουν με αυτά τα θεότρελα side-by-side σε αγώνες, βλέπε λ.χ. σε ΗΠΑ και Αυστραλία.

Εδώ λοιπόν έρχεται η Polaris να προσφέρει στο κοινό της αυτό ακριβώς που έτσι κι αλλιώς θα έκαναν, με εργοστασιακή εγγύηση και καμιά ανάγκη να τρέχεις σε μάστορες και να περιμένεις κλπ.

Πάρε λοιπόν ένα RZR που στην ατμοσφαιρική του έκδοση έβγαζε 110 ίππους (λες και ήταν λίγοι), ρίξε του ένα turbo και ορίστε μια εργοστασιακή έκδοση 144 ίππων!

Πάμε τώρα αμμόλοφους και πάρε να 'χεις! Έτσι είναι τα σωστά διαφημιστικά βιντεάκια, να βλέπεις και να ψάχνεις να δεις αν σε σηκώνει η τσέπη σου.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ