Ο μικρομέγαλος Δούκας της ΚΤΜ έχει γίνει ανάρπαστος στα 5 χρόνια της κυκλοφορίας του στην αγορά, ενώ τον περασμένο χρόνο δέχθηκε μεγάλης έκτασης ανανέωση και έγινε ακόμα καλύτερος. Φυσικά, ως γνήσιο...ΚΤΜ, το Duke 390 έχει φτιαχτεί για να σε διασκεδάζει και εκπληρώνει την αποστολή του στο 100%. Τα διαπιστευτήρια του είναι πολλά: Ένας κινητήρας 44 ίππων και 3,7 kgm ροπής που σε ξεσηκώνει. Ένα πλαίσιο-χωροδικτύωμα και αναρτήσεις-φρένα που θυμίζουν...πίστα και φέρουν τα βαριά ονόματα των WP και Bybre. Ακόμα, μια επιθετική, υπερμοντέρνα σχεδίαση που θυμίζει το κολασμένο 1290 Super duke και σε βάζει στην πρίζα πριν καν το οδηγήσεις. Το οποίο, όταν το κάνεις, θα διαπιστώσεις ότι το 390 Duke είναι ένα ικανότατο μηχάνημα που βάζει δύσκολα ακόμα και σε μοτοσυκλέτες μεγαλύτερων κατηγορίων σε όλα τα σενάρια ασφάλτου. Ωστόσο, το 390 Duke αποδεικνύει ότι είναι και ιδιαίτερα χρηστικό, χωρίς να πέφτει στην «παγίδα» της εξειδίκευσης. Η θέση οδήγησης είναι άνετη για τον αναβάτη και η σέλα για τον ίδιο, αλλά και τον συνεπιβάτη, δεν θα κουράσουν στην πολύωρη χρήση. Στο δρόμο, παρά το γεγονός ότι το Dukeέχει πολύ μεγάλες δυνατότητες, παραμένει καθόλα εύχρηστο και ισορροπημένο. Η 390 Duke είναι ένας...Dr. Jekyll και Mr. Hyde στην πόλη και αποδεικνύεται εύχρηστο σε κάθε συνθήκη, μέχρι τη στιγμή που ο αναβάτης θα ανοίξει το γκάζι και θα ελευθερώσει το «τερατάκι»! Μάλιστα, η 390 είναι και αρκετά οικονομική καταναλώνοντας μόλις 4,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.