Οι μικρού κυβισμού σπορ μοτοσυκλέτες είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία. Αρχικά θα πρέπει να προσελκύσουν, με την εμφάνισή τους κυρίως, αναβάτες νεαρής ηλικίας, που επιθυμούν να εισέλθουν στην κατηγορία. Όμως, τα τελευταία χρόνια, πολλές από αυτές ακολούθησαν τον «hardcore sport» δρόμο και στην εργονομία, χάνοντας πόντους από την χρηστικότητά τους. Η Suzuki GSX250R δεν είναι μια από αυτές, αντίθετα με το τι μπορεί να πιστέψει κανείς από την εμφάνισή της. Πράγματι, ειδικά στο MotoGP μπλε χρώμα της, η GSX250R επιβάλλει έναν σπορ δυναμισμό στον παρατηρητή. Κάτω από το πλαστικό κοστούμι κρύβεται ο δικύλινδρος κινητήρας των 25 ίππων και των 2,3 κιλών ροπής, ενώ το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις υπόσχονται μια σταθερή οδηγική συμπεριφορά. Το GSX250R δίνει την αίσθηση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας, παρέχοντας κορυφαία κύλιση και αίσθηση στον αναβάτη. Μάλιστα, αν ο τελευταίος αποφασίσει να την πιέσει σε στριφτερές διαδρομές και να νιώσει λίγο...Andrea Iannone, θα διαπιστώσει ότι η GSX250R μπορεί να στρίψει αξιοπρεπέστατα. Το πλαίσιο διαχειρίζεται εύκολα τις δυνάμεις που δέχεται κάνοντας σαφές ότι αντέχει και πιο ισχυρό μοτέρ, ενώ οι αναρτήσεις αντέχουν αρκετή πίεση μέχρι να προειδοποιήσουν για το όριο. Η GSX250R όμως δεν είναι καθαρόαιμο αγωνιστικό, αλλά μοτοσυκλέτα (και) πόλης και έχει σχεδιαστεί με προσοχή για το ρόλο αυτό. Η θέση οδήγησης δεν είναι σκληροπυρηνική αλλά πολύ άνετη, με προσεγμένη γεωμετρία για τον αναβάτη, ενώ ο κινητήρας συμπεριφέρεται γραμμικά και φιλικά, καταναλώνοντας 3,9 λίτρα στα 100 σε μέσο κύκλο. Τα προσόντα αυτά, μπορούν να την κάνουν εύκολα μια μοτοσυκλέτα για όλες τις χρήσεις.