Κινητήρας

    Κινητήρας

    Όλη η «συγκίνηση» ξεκινάει από τον εύστροφο κινητήρα που συναντάμε στην καρδιά της Yamaha MT-09, ο οποίος είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος CP3 της Yamaha, που πλέον εναρμονίζεται με τους κανονισμούς ρύπων Euro 5+. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 119 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο ρυθμός απόδοσης της δύναμης (PDM – Power Delivery Mode) μπορεί να προσαρμοστεί σε 4 θέσεις, ενώ το Quickshifter 3ης γενιάς επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων και προς τις δύο κατευθύνσεις χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τη μανέτα του συμπλέκτη – ο οποίος είναι ολίσθησης A&S. Μια μονάδα IMU 6 αξόνων – που προέρχεται από την R1 – ελέγχει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, που περιλαμβάνουν Traction Control, Slide Control και σύστημα αντισούζας (Lift Control System) και μπορούν να ρυθμιστούν σε 3 θέσεις, καθώς και να απενεργοποιηθούν. Υπάρχουν 5 Riding Modes (Sport, Street, Rain, Custom 1, Custom 2), με τα δύο τελευταία να μπορούν να παραμετροποιηθούν από τον αναβάτη. Ακόμη, παρόν είναι το BSR (Back Slip Regulator), το οποίο αναλαμβάνει να προσαρμόσει το επίπεδο της παραγόμενης ροπής σε περίπτωση μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού λόγω απότομου και υπερβολικού φρένου κινητήρα (στα κατεβάσματα).

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός συμβάλλει στο να κρατηθεί η μέση κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα, καθώς μέσα στην πόλη ζήτησε 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτό κύκλο η κατανάλωση έφτασε τα 5,5 λίτρα.
    Στις μετρήσεις μας το Yamaha MT-09 χρειάστηκε 3,4” για τα 100 χλμ. και 3,5” για να φτάσει από τα 60 στα 120 χλμ./ώρα με την 4η σχέση επιλεγμένη στο εξατάχυτο κιβώτιο.

    Επιδόσεις
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,4
    60 - 120 με 4η (δευτερόλεπτα) 3,5
    100 - 0 (μέτρα) 42,6
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,6

    Σελίδα 1Yamaha MT-09 – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά