Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Αναζητώντας μια γυμνή μοτοσικλέτα με σχεδόν όρθια θέση, η οποία θα τα κάνει όλα καλά και δίχως συμβιβασμούς σε καθημερινό επίπεδο, θα ξεχωρίσεις την MT-09 , η οποία για στη νέα γενιά έχει εργονομικότερη θέση οδήγησης, με το τιμόνι μεταβλητής διατομής να είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά και τα μαρσπιέ του αναβάτη να έρχονται λίγο ψηλότερα. Η πλατιά σέλα φαίνεται να έχει λίγο αφρώδες υλικό, όπου μόλις κάτσεις καταλαβαίνεις ότι δεν έχει πάντα σημασία πόσο γέμισμα έχει, αλλά πόσο μελετημένη είναι η πυκνότητα που φέρει αυτή.  Έχοντας μπλέξει μέσα στην κίνηση και με το ανεβοκατέβασμα των ποδιών να είναι συνεχόμενο, η απόσταση που χωρίζει τη σέλα με το οδόστρωμα είναι στα 825 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά προσεγγίσιμη από το μεγαλύτερο μέρος αναβατών Το μερίδιο του συνεπιβάτη είναι σχετικά μικρό και – μπορεί τα μαρσπιέ του να ήρθαν λίγο πιο χαμηλά – παραμένουν όμως ακόμα αρκετά ψηλά και θα κουράσουν σχετικά νωρίς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω της νέας, έγχρωμης TFT οθόνης 5” (από 3,5”), η οποία διαθέτει 4 Interfaces και διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, δομημένες με έναν απλό και κατανοητό τρόπο. Υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας, μέσω Bluetooth και της εφαρμογής Garmin Street Cross μπορείς να έχεις λειτουργίες πλοήγησης, καθώς και διαχείρισης κλήσεων και μουσικής.
Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται από ένα νέο Joystick που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού, αντικαθιστώντας τη ροδέλα που βρισκόταν στα δεξιά του τιμονιού στο προηγούμενο μοντέλο. Στα αριστερά βρίσκεται επίσης ο διακόπτης του Cruise Control (που περνάει στον βασικό εξοπλισμό στη νέα έκδοση), ενώ στα δεξιά υπάρχει ένα κουμπί το οποίο εναλλάσσει γρήγορα και απλά τα Riding Modes (απλά απαιτείται το κλείσιμο του γκαζιού).

Σελίδα 1Yamaha MT-09 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά