net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Ένα XJR που θα ήθελε να είναι RnineT

Yamaha XJR R Nine T

Όχι δεν κάναμε λάθος το μοντέλο στον τίτλο, απλώς αυτή ήταν η σκέψη του ιδιοκτήτη, όταν αποφάσισε να προσδώσει στη συγκεκριμένη XJR, τον χαρακτήρα μιας R nine T.

 
Ο Πορτογαλικής καταγωγής  Jorge, αποφάσισε να κατασκευάσει μια χειροποίητη μοτοσυκλέτα. Χρησιμοποίησε μια Yamaha XJR 1200 του 1998 και κρατώντας τον ισχυρό κινητήρα της, θέλησε κατασκευάσει γύρω από αυτόν, κάτι που να δείχνει δυνατό, να είναι ελαφρύ και άνετο και να έχει κλασικό στυλ. Ένα ΒΜW R NineT δηλαδή!
 
 
Το όλο εγχείρημα μόνο εύκολο δεν ήταν και παρόλο που, όταν η μοτοσυκλέτα αγοράστηκε , είχε μερικώς μετατραπεί σε café racer, ο Jorge αναγκάστηκε να τα αλλάξει όλα. Σε μια τέτοια κατασκευή δεν χωρούσαν συμβιβασμοί και έτσι τα μόνα τμήματα που παρέμειναν εργοστασιακά, ήταν ο κινητήρας, το πλαίσιο και το ψαλίδι.

Ο ιδιοκτήτης ανέλαβε να ανακαινίσει τον κινητήρα, έφτιαξε όλες τις καλωδιώσεις και επιμελήθηκε το εμφανισιακό κομμάτι.  Η εταιρία Lab motorcycle επιμελήθηκε  το βάψιμο και την συναρμολόγηση και η εταιρία RNM τοποθέτησε ανάρτηση, φρένα και τροχούς.

Μια replica Benelli επιλέχθηκε για ρεζερβουάρ, παρέα με μια τάπα Monza style. Αργότερα βάφτηκε σε μαύρο χρώμα με δύο περιοχές ακατέργαστου μετάλλου, οριοθετημένες με χρυσές λωρίδες. Καφέ δερμάτινη σέλα εδράζει στο χειροποίητο πλαίσιο, όπως χειροποίητο είναι και το εμπρός φτερό.

Τα κιλά της μοτοσυκλέτας, μετά από αυστηρή δίαιτα,  μειώθηκαν κατά 40, συνυπολογίζοντας το αλλαγμένο φιλτροκούτι, καθώς και την εξάτμιση τιτανίου από την Akrapovic. Μαζί με αυτά, έγινε και προγραμματισμός του εγκεφάλου με αποτέλεσμα αύξηση 20 έως 30 ίππων.

Καλάμια και μπροστινά φρένα είναι από Suzuki GSX-R 2010,ένω οι ζάντες προέρχονται από Ducati 999.Όλα τα παραπάνω, συνθέτουν μια πιο γρήγορη και πιο στριφτερή μοτοσυκλέτα από την εργοστασιακή. 

Μικρές λεπτομέρειες όπως, χειρολαβές,  δοχεία υγρών και ακρόμπαρα είναι της Rizoma και της Brembo και προσθέτουν πόντους ομορφιάς. Μία σειρά LED, παίζει το ρόλο του οπίσθιου φωτιστικού.

Η κατασκευή χρειάστηκε έναν ολόκληρο χρόνο για να πάρει την τελική της μορφή, όμως το αποτέλεσμα δικαιώνει πλήρως τον ιδιοκτήτη.

Δεν συμφωνείτε; 
 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ