LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Το XSR 700 Legacy έχει μια αρκετά όρθια θέση οδήγησης, με τα μαρσπιέ να δημιουργούν «σωστές» γωνίες για τα πόδια του αναβάτη. Η σέλα από την πλευρά της έχει ικανή ποσότητα αφρώδους, αλλά στενεύει αρκετά μπροστά και στις μεγάλες αποστάσεις θα κουράσει τον αναβάτη, σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο φαρδύ τιμόνι. Το μερίδιο του συνεπιβάτη εκ πρώτης όψεως φαίνεται λίγο, όμως στην πραγματικότητα είναι αρκετά γενναιόδωρο και έτσι το XSR 700 Legacy μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει δύο άτομα. Το ύψος της στα 855mm φαντάζει αρκετό, όμως λόγω του στενέματος που αναφέραμε προηγουμένως, βοηθάει και αναβάτες «μικρότερων διαμετρημάτων» να πατάνε με ασφάλεια και τα δύο πόδια στο έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η στρογγυλή οθόνη κρατάει τα ρετρό στοιχεία που είναι απαραίτητα σε ένα τέτοιο μοντέλο και δίνει την κατάλληλη πληροφόρηση στον αναβάτη. Ο χειρισμός της γίνεται είτε από τα δύο κουμπιά που υπάρχουν στα δεξιά της, είτε από έναν μοχλό στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, με εύκολο και κατανοητό τρόπο.

Σελίδα 1Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά