Κινητήρας - Επιδόσεις

    Κινητήρας - Επιδόσεις

    Ο κινητήρας που «χτυπάει» στην καρδιά του XSR 700 Legacy μας είναι γνωστός εδώ και χρόνια, από πολλά μοντέλα. Αναφερόμαστε φυσικά  στον CP2, που έκανε την εμφάνισή του το 2014 μέσω του MT-07 και σύντομα η επιτυχία που γνώρισε τον έφερε και σε άλλα μοντέλα του εργοστασίου της Iwata. Πρόκειται για έναν δικύλινδρο, τετραβάλβιδο υγρόψυκτο εν σειρά κινητήρα 689cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους άξονες που αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 67 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Εδώ δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, έτσι και εδώ απουσιάζουν οι χαρτογραφήσεις και το Traction Control. Όμως η απόδοση της ισχύος έρχεται με πολύ σωστό τρόπο, χωρίς υπερβολές ή απότομες μεταβολές και έτσι ουδέποτε αντιμετωπίσαμε πρόβλημα από την απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων (είτε σε αυτό, είτε σε άλλα μοντέλα με αυτόν τον κινητήρα).

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Η υψηλή σχέση συμπίεσης (11,5:1), σε συνδυασμό με το σύστημα ψεκασμού διασφαλίζουν μια αρκετά χαμηλή μέση κατανάλωση, που μπορεί να πέσει και κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αν ο αναβάτης οδηγεί μέσα στην ένδειξη ECO που εμφανίζεται στο καντράν.
     
    Επιδόσεις  
    0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,82
    0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4,3
    60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,1
    100 - 0 (μέτρα) 43,25
    Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5

    Σελίδα 1Yamaha XSR 700 Legacy – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    YAMAHA: ασύγκριτα ΝΜΑΧ.. άμεσα διαθέσιμα!