Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα
  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις  - Φρένα

Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

Το πλαίσιο, όπως και ο κινητήρας, είναι ίδιο με αυτό του MT-07 και πρόκειται για ένα ατσάλινο, περιμετρικό πλαίσιο που διατηρεί την ισορροπία που απαιτείται μεταξύ ακαμψίας και ευελιξίας, ενώ συμβάλει και στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα (190 κιλά πλήρες υγρών) και συνδέεται με ένα χαλύβδινο υποπλαίσιο.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στον τομέα των αναρτήσεων, η XSR 700 Legacy εφοδιάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 130mm μπροστά και ένα μοχλικό σύστημα αντίστοιχης διαδρομής πίσω, που πιάνει στο ψαλίδι.
Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 298mm μπροστά και ένας δίσκος 245mm πίσω, με τετραπίστονη και διπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα.
Οι ζάντες είναι από κράμα αλουμινίου, με διαστάσεις 17” εμπρός και πίσω, ενώ η Pirelli προμηθεύει τα τακουνάτα ελαστικά που τις ντύνουν, τα MT 60 RS, διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

Σελίδα 1Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: ασύγκριτα ΝΜΑΧ.. άμεσα διαθέσιμα!