Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ανεβαίνοντας στη σέλα του XSR 700 Legacy, ξέρεις ότι έχεις να κάνεις με ένα ήδη γνωστό και δουλεμένο σύνολο, με μικρές αλλαγές που το κάνουν ιδιαίτερο. Ο CP2 κινητήρας έχει ωραία ροπή σε όλο το εύρος, με τη δύναμη να έρχεται γραμμικά, χωρίς «ξαφνιάσματα», ενώ στον τομέα της επιτάχυνσης, χρειάζονται 1,82” ώστε το XSR 700 να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα και 4,3” για να φτάσει τα 100. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει ως βασικό στόχο τις επιδόσεις, όμως όπως δείχνουν οι μετρήσεις τα καταφέρνει μια χαρά σε αυτό τον τομέα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Βασικό προτέρημα του XSR 700 Legacy είναι η εμπειρία και η αίσθηση οδήγησης που σου δίνει και σε αυτό το κομμάτι τα καταφέρνει περίφημα, τόσο στο κομμάτι του «γκαζιού» και του στριψίματος, όσο και στην «αντίπερα όχθη», δηλαδή το φρενάρισμα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, χρειάστηκαν 43,25 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση που το κατατάσσει πάνω από όλες τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της Yamaha με τον CP2 κινητήρα.
Οι αναρτήσεις του είναι αυτό που χρειάζεται το μοντέλο για να μπορεί να επιτελέσει το διττό του ρόλο ως μια Scrambler μοτοσυκλέτα, αν και η ρύθμισή τους είναι ελαφρώς πιο προσανατολισμένη στο χώμα. Εκεί, σε λογικά πλαίσια, το XSR 700 Legacy δείχνει ακόμα περισσότερο τον fun χαρακτήρα του, κάτι στο οποίο βοηθάει η σωστά μελετημένη εργονομία της όρθιας θέσης οδήγησης, με το ντεπόζιτο να δημιουργεί φυσικό «κλείδωμα» για τα γόνατα.
Οδηγώντας  σε ρετρό χαλαρούς ρυθμούς  θα δεις την κατανάλωση να φτάνει μέχρι και στα 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ., με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 5-5,1 λίτρα, γεγονός που δείχνει ότι πρόκειται και για μια καθημερινή μοτοσυκλέτα που δεν θα «σε στραγγίξει».



Βγαίνοντας στην εθνική οδό, όλα κυλούν εξαιρετικά μέχρι τα 160 χλμ./ώρα, από εκεί και πέρα όμως αρχίζουν να υπάρχουν ταλαντώσεις, όχι όμως σε ανησυχητικό βαθμό, απόρροια και των τακουνάτων ελαστικών και της ισχνής ανεμοκάλυψης. Όμως οι εθνικές οδοί δεν είναι το βασικό πεδίο δράσης του XSR 700 Legacy, ούτε και ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε.
Οι στροφές και οι επαρχιακοί δρόμοι αφήνουν  το XSR 700 Legacy να ξεδιπλώσει τις χάρες του, πρόθυμο στις αλλαγές κατευθύνσεων και στην είσοδο της στροφής, χωρίς να δημιουργεί κανέναν ενδοιασμό στον αναβάτη του, χάρη στο χαμηλό του βάρος και στο σωστό ζύγισμά του. Εκεί γίνεται ένα ευχάριστο παιχνίδι, δείχνοντας τον πραγματικό χαρακτήρα του και αφήνοντας τον αναβάτη να αποδράσει από την καθημερινότητα. Εν κατακλείδι, το XSR 700 Legacy σε προκαλεί να «παίξεις» μαζί του και να αναζητήσεις τα όριά του.
 

Σελίδα 1Yamaha XSR 700 Legacy – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά