Υβρίδιο Honda CRF450R και CR500 κυκλοφορεί στις ΗΠΑ
|
Με πινακίδα και έγκριση κυκλοφορίας για τις Ηνωμένες Πολιτείες
Σχεδόν 26.000 ευρώ σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ συν ο χρόνος
Τιμή χαμηλότερη από το κόστος των ανταλλακτικών και απόδοση για λίγους
Οι ερασιτέχνες μηχανικοί αντί για τους κατασκευαστές επενδύουν στα δίχρονα
Με πινακίδα και έγκριση κυκλοφορίας για τις Ηνωμένες Πολιτείες
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αγάπη για τις δίχρονες μοτοσυκλέτες παραμένει ακλόνητη, και η πρόσφατη δημιουργία ενός υβριδικού μοντέλου που συνδυάζει το πλαίσιο της Honda CRF450R του 2020 με τον δίχρονο κινητήρα της θρυλικής Honda CR500 του 1994 αποδεικνύει ακριβώς αυτό. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα εξαιρετικής απόδοσης, απόλυτα προσαρμοσμένη τόσο σε αγωνιστικές όσο και σε καθημερινές συνθήκες. Επιπλέον, το γεγονός ότι έχει έγκριση, άδεια κυκλοφορίας, πινακίδα και όλα τα απαραίτητα έγγραφα, την καθιστά καθόλα νόμιμη για χρήση σε δημόσιους δρόμους στις Ηνωμένες Πολιτείες και ενισχύει ακόμη περισσότερο τη μοναδικότητά της.
Σχεδόν 26.000 ευρώ σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ συν ο χρόνος
Η δημιουργία αυτού του υβριδίου δεν έγινε χωρίς κόπο ή κόστος. Ο ιδιοκτήτης επένδυσε περίπου 26.489 δολλάρια (περίπου 25.800 ευρώ) μόνο για τα περιφερειακά, τα εξαρτήματα και τα αξεσουάρ, χωρίς να υπολογίζονται οι αμέτρητες ώρες εργασίας που χρειάστηκαν για τη συναρμολόγηση και τη ρύθμιση. Η λίστα των εξαρτημάτων περιλαμβάνει κορυφαία στοιχεία, όπως αναρτήσεις Öhlins, φρένα Beringer, εξάτμιση Pro Circuit και εξατμίσεις από ανθρακονήματα Scalvini. Ακόμη, το ψαλίδι προέρχεται από την Aprilia SXV 450, προσδίδοντας έναν μοναδικό χαρακτήρα στο σύνολο. Η επιλογή εξαρτημάτων δεν έγινε τυχαία. Οι αναρτήσεις Öhlins και τα φρένα Beringer εξασφαλίζουν κορυφαία απόδοση, ιδιαίτερα σε αγωνιστικές συνθήκες. Οι τροχοί Alpina και τα ελαστικά Sumo ολοκληρώνουν ένα σύνολο έτοιμο να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της οδήγησης. Ο κινητήρας της CR500, γνωστός για την ωμή δύναμη και τη μοναδική, δίχρονη αίσθησή του, καθιστά τη μοτοσυκλέτα αυτήν έναν πραγματικό «πύραυλο», ιδανικό για όσους αναζητούν εντυπωσιακή απόδοση.
Τιμή χαμηλότερη από το κόστος των ανταλλακτικών και απόδοση για λίγους
Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη προς πώληση μέσω eBay, με την τιμή να ανέρχεται στα 23.500 δολάρια (περίπου 22.896 ευρώ). Παρόλο που το κόστος είναι χαμηλότερο από την αρχική επένδυση σε εξαρτήματα, παραμένει σημαντικό. Ο ιδιοκτήτης, ο οποίος εργάζεται ήδη σε νέο project, προειδοποιεί χωρίς περιστροφές ότι η μοτοσυκλέτα, χωρίς να είναι «για λίγους», απαιτεί εντούτοις πολύ καλές οδηγικές ικανότητες, καθώς η δύναμή της μπορεί να είναι δύσκολη στον χειρισμό. Παρόλα αυτά, αν είστε από αυτούς που θεωρούν ότι τo έχουν, μη βιαστείτε να χαρείτε μιας η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στην Πενσυλβάνια των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι ερασιτέχνες μηχανικοί αντί για τους κατασκευαστές επενδύουν στα δίχρονα
Οι δίχρονοι κινητήρες παραμένουν οι «καμβάδες» του κάθε χομπίστα μηχανικού. Ως απλούστεροι μηχανικά είναι και ευκολότεροι στη συντήρηση, ενώ το χαμηλό τους βάρος και η φύση της λειτουργίας τους (παράγουν ισχύ σε κάθε περιστροφή του στροφάλου) προσφέρουν υψηλότερες και πολύ πιο εκρηκτικές επιδόσεις από τους αντίστοιχους τετράχρονους. Εγκαταλήφθηκαν δυστυχώς από τις κατασκευάστριες εταιρείες πριν από αρκετά χρόνια, μιας που ―μεταξύ άλλων― δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων και δεν είναι αποδοτικοί (απαιτούν δηλαδή περισσότερο καύσιμο). Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε τι μπορούν να κάνουν οι κατασκευαστές με τα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους. Πρωτότυπα δίχρονων κινητήρων με υβριδική τεχνολογία καθώς και με εναλλακτικά βιοκαύσιμα έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς σε εκθέσεις, αλλά κανείς δεν φαίνεται να επιθυμεί να επενδύσει πάνω τους. Μέχρι να εμφανιστούν σχέδια που θα αποδίδουν και οικονομικά, οι χομπίστες θα κρατούν τη φλόγα των δίχρονων ζωντανή.