Η είδηση μας έρχεται από την Ταϊλάνδη, όπου η Kawasaki παρουσίασε ένα μοτοσυκλετάκι στη λογική του Honda MSX125, το οποίο ωστόσο θύμιζε πολύ τα προϋπάρχοντα KSR110 Kawasaki και... καταλαβαίνετε...
Όπως μεταδίδει λοιπόν το Ταϊλανδικό Motorival, η Kawasaki παρουσιάζει μια μοτοσυκλέτα μικρομεσαίου μεγέθους και αγνώστων (προς το παρόν) τεχνικών χαρακτηριστικών που εκεί ονομάζεται Ζ125.
Από τη φωτογραφία φαίνεται πως η βάση του πρέπει να ανάγεται στο KSR110, ένα μοτοσυκλετάκι με χωμάτινα χαρακτηριστικά που η Kawasaki παράγει μόνο για τις Ασιατικές αγορές από το 2012, προερχόμενο από το ανάλογο παπί Edge 110.
Στο Ζ125 προφανώς ο κινητήρας θα προέρχεται από ένα αναλόγου κυβισμού παπί, καθώς ενόψει ανταγωνισμού με το Honda MSX125 δε θα μπορούσε η Kawasaki να αντιπαραθέσει 110 κυβικά.
Με το ευδιάκριτο Ζ στο πλαϊνό πλαστικό, διακρίνουμε ακόμη ένα φανάρι που θυμίζει έντονα ER-6 και την εξάτμιση κάτω από τον κινητήρα, πάλι εμπνευσμένη από το ίδιο μοντέλο.
Δεδομένου ότι η Honda έβγαλε στην παγκόσμια αγορά το δικό της μικρό, ίσως αυτή τη φορά να δούμε μια ανάλογη κίνηση και από την Kawasaki; Ποιος ξέρει.
Η Kawasaki διέθετε το KSR-1 με δίχρονο κινητήρα 50 κ.εκ. το 1990 και η αναγέννηση αυτού του μοντέλου συνέβη το 2012, με τη νέα γενιά KSR110 ειδικά για την Ασία και μόνο - σε δύο εκδόσεις, την απλή με αυτόματο κιβώτιο καιαπό το 2014 την Pro με χειροκίνητο 4τάχυτο (με συμπλέκτη, όχι ημιαυτόματο παπίσιο). Το MSX125 της Honda ακολούθησε χρονικά και τώρα έρχεται αυτό που φαίνεται πως είναι η απάντηση της Kawasaki.