Εξηλεκτρίζεται η Honda - Η επίσημη θέση της εταιρείας
Honda Motorcycles – Επίτευξη της Ανθρακικής Ουδετερότητας με Πρωταρχικό Σημείο Εστίασης τον Εξηλεκτρισμό.
Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι μπροστά μας
- Στο πλαίσιο των προσπαθειών της για επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας για όλα τα προϊόντα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040 – που αποτελεί πρωταρχικό σημείο εστίασης των περιβαλλοντικών στρατηγικών της στον κλάδο μοτοσυκλετών - η Honda θα επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, συνεχίζοντας παράλληλα να προωθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE)
- Η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025 και στοχεύει να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων σε 1 εκατομμύριο μονάδες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, και σε 3,5 εκατομμύρια μονάδες (που αντιστοιχεί στο 15% των συνολικών πωλήσεων) έως το 2030.
- Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο, η Honda θα συνεχίσει να ηγείται του κλάδου σε αυτή την «εποχή ανθρακικής ουδετερότητας» συνεχίζοντας να προσφέρει τη «χαρά της οδήγησης» με τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της και προσφέροντας προϊόντα με νέα αξία αξιοποιώντας το υψηλό επίπεδο συμβατότητας της τεχνολογίας λογισμικού και των ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Προσέγγιση της ανθρακικής ουδετερότητας για προϊόντα μοτοσυκλετών
Για να καλύψει μια ποικιλία χρήσεων και αναγκών για τους πελάτες σε όλο τον κόσμο, η Honda προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων μοτοσυκλετών, από μικρές προτάσεις για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι μεγάλα μοντέλα που προσφέρουν διασκέδαση, τα οποία χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο, τόσο σε αναπτυσσόμενες όσο και σε προηγμένες χώρες. Ειδικά στις αναδυόμενες αγορές, υπάρχει υψηλή ζήτηση για μοτοσυκλέτες, κυρίως για μοντέλα που εξυπηρετούν τις μετακινήσεις των ανθρώπων στην καθημερινότητά τους. Ωστόσο, ο εκδημοκρατισμός των ηλεκτρικών μοντέλων αντιμετωπίζει προκλήσεις όπως το μεγαλύτερο βάρος και οι υψηλότερες τιμές. Επίσης, η ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα κίνητρα που προφέρει κάθε κυβέρνηση, τους κανονισμούς και τη διαθεσιμότητα της υποδομής φόρτισης σε κάθε αντίστοιχη αγορά.
Υπό τις περιστάσεις αυτές, η Honda θα επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοτοσυκλετών ως πρωταρχικό σημείο εστίασης των περιβαλλοντικών στρατηγικών της για τον κλάδο μοτοσυκλετών, συνεχίζοντας παράλληλα να προωθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), με στόχο την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας για όλα τα προϊόντα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040. Επιπλέον, η Honda θα συνεχίσει να ηγείται του κλάδου και να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών της.
Συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες για την προώθηση των ICE
Προκειμένου να επιτύχει την ανθρακική ουδετερότητα ικανοποιώντας παράλληλα ένα ευρύ φάσμα αναγκών των πελατών αλλά και τις μοναδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες χρησιμοποιούνται οι μοτοσυκλέτες, η Honda συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για μείωση των εκπομπών CO2 από μοντέλα τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ ταυτόχρονα αναπτύσσει μοντέλα συμβατά με καύσιμα ουδέτερου άνθρακα, όπως μίγματα βενζίνης-αιθανόλης. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τη Βραζιλία, όπου ήδη διατίθενται μοντέλα μοτοσυκλετών flex-fuel (E100)*1, η Honda σχεδιάζει να εισάγει αντίστοιχα και στην Ινδία, που αποτελεί μία από τις σημαντικότερες αγορές μοτοσυκλετών. Το σχέδιο είναι να εισάγει πρώτα μοντέλα flex-fuel (E20) *1 ξεκινώντας από το 2023, και μοντέλα flex-fuel (E100) το 2025.
*1 Μίγμα καυσίμου βενζίνης-αιθανόλης. Διατίθενται διάφορα ποσοστά μίγματος, από 100% βενζίνη μέχρι 100% αιθανόλη. Το E100 είναι 100% αιθανόλη, ενώ το E20 είναι 20% αιθανόλη.
Οι επίσημες λεπτομέρεις των νέων ηλεκτρικών δικύκλων
(1) Commuter EVs
Καθώς οι επιχειρήσεις αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, η ζήτηση για ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών επαγγελματικής χρήσης έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Για να ικανοποιήσει αυτή τη ζήτηση, η Honda προσφέρει τη σειρά μοντέλων Honda e: Business Bike και επιταχύνει την παγκόσμια παρουσίαση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για επαγγελματική χρήση. Εκτός του ότι θα είναι προμηθευτής μοντέλων Honda e: Business Bike στα Ταχυδρομεία της Ιαπωνίας και του Βιετνάμ *2 για τη διανομή αλληλογραφίας, η Honda αυτή τη στιγμή διεξάγει κοινές δοκιμές με το Ταχυδρομείο της Ταϋλάνδης*3, και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή και τις πωλήσεις του Benly e: εκεί πριν από το τέλος του τρέχοντος μήνα. Αυτά τα μοντέλα της σειράς Honda e: Business Bike εφοδιάζονται με ανταλλάξιμες μπαταρίες Honda Mobile Power Pack (MPP), που είναι κατάλληλες για επαγγελματική χρήση όπως διανομή μικρών πακέτων και δίνουν λύση σε ζητήματα αυτονομίας και χρόνου φόρτισης, που αποτελούν βασικές προκλήσεις οι οποίες χρειάζεται να αντιμετωπισθούν προκειμένου οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες να χρησιμοποιούνται ευρέως.
Για προσωπική χρήση, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά commuter μοντέλα μεταξύ 2024 και 2025 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία. Οραματιζόμενη το μελλοντικό περιβάλλον της αγοράς, τις χρήσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις, η Honda διερευνά μία σειρά μελλοντικών μοντέλων για προσωπική χρήση, όπως αυτά που τροφοδοτούνται από μία πηγή ενέργειας πέρα από τις ανταλλάξιμες μπαταρίες.
(2) Commuter EMs*4 / EBs*5
Αυτή τη στιγμή, τα EMs και EBs αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 90% των παγκόσμιων πωλήσεων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών σε όλη τη βιομηχανία (περίπου 50 εκατομμύρια μονάδες). Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη στον κόσμο αγορά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, τα EMs / EBs υιοθετούνται ευρέως ως ένα βολικό μέσον καθημερινής κινητικότητας και η Honda προσφέρει τέτοια προϊόντα αξιοποιώντας την υποδομή των τοπικών προμηθευτών και τις δραστηριότητες ανάπτυξης / παραγωγής. Με την προσδοκία ότι η ζήτηση για EMs / EBs θα επεκταθεί σε όλο τον κόσμο, η Honda σχεδιάζει να παρουσιάσει συνολικά πέντε compact και προσιτά μοντέλα EM και EB από τώρα μέχρι το 2024 σε Ασία, Ευρώπη και Ιαπωνία, πέραν της Κίνας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »