Το Astrea Grand 110i αντλεί τη δύναμη του από έναν απλό αλλά ισχυρό, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με ψεκασμό PGM-FI. Από ό,τι πληροφορούμαστε είναι ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιεί και το Wave 110i.
Το σύστημα ψεκασμού και η ηλεκτρική μίζα σημαίνουν εύκολη εκκίνηση χωρίς τσοκ και σύμφωνα με την Honda, το Astrea Grand 110i ξεκινά άμεσα με το πάτημα του κουμπιού της μίζας.
Ο κινητήρας συνεργάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων ενώ η τελική μετάδοση πραγματοποιείται με αλυσίδα, η οποία κρύβεται πίσω από κάλυμμα.
Το σύστημα ψεκασμού του Astrea Grand χρησιμοποιεί αισθητήρα οξυγόνου στο σύστημα εξαγωγής για τη συνεχή βελτιστοποίηση της λειτουργίας του με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται σε επίπεδα Euro 3. Ιδιαίτερα χαμηλή είναι και η κατανάλωση του Astrea Grand, η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Honda, ανέρχεται στα μόλις 1,69 λτ./100 χλμ., με την αυτονομία να ξεπερνά τα 220 χλμ. με το ρεζερβουάρ των τεσσάρων λίτρων.
Περνάει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι... Δεν ξέρω αν φταίει το ελαστικό η το τηλεσκοπικο που δεν αποσβαινει όπως πρέπει!! Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο!Πολύ καλός χώρος κάτω από την σέλα! Όμορφα φωτιζομενα όργανα!Και πολύ καλά φωτα για παπι!Για την κατανάλωση θα σας ενημερώσω! Πάντως πολύ θετικό είναι επισης και το κοστος του σαν αγορά! Ήδη του έκανα 30 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και το ερωτεύτηκα! Είμαι 1.90 105 κιλά και πάει μια χαρά! Πολύ καλή επιλογή για τις μέρες μας
Σαν τα made in Japan τιποτα και ποτε πλεον!
Περνάει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι... Δεν ξέρω αν φταίει το ελαστικό η το τηλεσκοπικο που δεν αποσβαινει όπως πρέπει!! Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο!Πολύ καλός χώρος κάτω από την σέλα! Όμορφα φωτιζομενα όργανα!Και πολύ καλά φωτα για παπι!Για την κατανάλωση θα σας ενημερώσω! Πάντως πολύ θετικό είναι επισης και το κοστος του σαν αγορά! Ήδη του έκανα 30 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και το ερωτεύτηκα! Είμαι 1.90 105 κιλά και πάει μια χαρά! Πολύ καλή επιλογή για τις μέρες μας