• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μην περιμένετε να φτάσει το ελαστικό σας σε αυτή την κατάσταση για να το αλλάξετε! Ακόμα και αν τα ελαστικά δεν παρουσιάζουν εκτεταμένες φθορές που να πιστοποιούνται οπτικά, δεν σημαίνει ότι είναι κατάλληλα για χρήση.

Αλλάζουμε ελαστικά λοιπόν όταν:


Έχουμε συμπληρώσει 15.000-18.000 χλμ. από την τελευταία αλλαγή. Χρονικά, το όριο αυτό μεταφράζεται σε ένα και μισό έτη χρήσης της μοτοσικλέτας μας.

Αν οι  «αυλακώσεις» της χάραξης, έχουν βάθος μικρότερου  1 χλστ. πάμε για αλλαγή.

Αν τα ελαστικά μας εκτίθενται σε ήλιο και γενικά στον «καιρό» ή σε συνθήκες με πολύ σκόνη, χώματα ή οδηγούμε αποκλειστικά στην πόλη, ενδέχεται να «κερώσουν», δημιουργώντας ένα σκληρό φιλμ (γυαλάδα) στην επιφάνεια τους. Αλλαγή χωρίς δεύτερη κουβέντα και σε αυτή την περίπτωση. 

Αν έχουμε την ατυχία να μας σκάσει το λάστιχο δύο φορές. Ένα εσωτερικό μπάλωμα/κορδόνι (εννοείται ότι καλύτερο είναι το εσωτερικό μπάλωμα!) το «αντέχει» ένα ελαστικό, στα δύο όμως, ειδικά αν αυτά είναι σε κοντινή μεταξύ τους απόσταση, πάμε για αλλαγή. 

 

???????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ