
Τα 5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Κυριακή, 20 Απριλίου 2025
- Τιμές που ξεκινούν λίγο πάνω από τα 2,5 χιλιάρικα με το Morbidelli
- Στα 30,3 με το καλύτερο φρενάρισμα τα Forza και Voge
- Τιμές που ξεκινούν λίγο πάνω από τα 2,5 χιλιάρικα με το Morbidelli
- Στα 30,3 με το καλύτερο φρενάρισμα τα Forza και Voge
Mε τα μοντέλα από τη Κίνα να κατακλύζουν την αγορά και να «απειλούν» τους μεγάλους κατασκευαστές χάρη στην τεχνογνωσία που έχουν αποκτήσει στο πέρασμα του χρόνου και τα όλο και πιο ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, μήπως πλέον δεν ισχύει η πρόταση «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Adventure scooter με κινητήρα 125 κ.εκ. με υγρόψυξη και 12 ίππους
Ύψος σέλας 870 χιλ για καλύτερο έλεγχο και TCS και δικάναλο ABS
- Την υψηλότερη ισχύ αποδίδει το SRK 400 στα 41,5 άλογα
- CFMOTO 300NK, το πιο οικονομικό στα 3.790 ευρώ μόλις
Τι κερδίζεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο σου και πάρεις ένα Scooter; Σχεδόν 2 ώρες καθημερινά, 1500 ευρώ τον χρόνο μόνο από καύσιμα και την ψυχική σου ηρεμία. Τι λέτε αξίζει;
- Με τελική ταχύτητα τα 90χλμ/ώρα.
- Ηλεκτροκινητήρας 4000W των 40ΑΗ και των 72ΑΗ.
Υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 26 ίππους και 23Nm ροπής
Δικάναλο ABS, Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης
- Με adventure σχεδιασμό και 16άρι ρεζερβουάρ για μεγάλη αυτονομία
- Πλούσιος εξοπλισμός, Euro5+ κινητήρας και TFT οθόνη για το Sym
Adventure, sport, naked, classic ή touring; Υπάρχει ιδανική κατηγορία για τα ελληνικά δεδομένα και αν ναι ποια είναι αυτή;
Μονοκύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας 125 κ. εκ. που αποδίδει 12,6 ίππους
Continental ABS και Traction Control για μέγιστη ασφάλεια
Νέος δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας κατηγορίας 750 κ.εκ. με 50-60 ίππους
Ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά με ρυθμίσεις και μονό αμορτισέρ σε νέο ψαλίδι
Ξακουστό για τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, αγαπημένο για τον αξιόπιστο κινητήρα-διαμάντι ονόματι CP2 και ευρέως γνωστό ως Wheelie Machine˙ αυτό είναι το MT-07 της Yamaha. Η 4η γενιά του μοντέλου έρχεται με πληθώρα τεχνολογικών και μηχανικών αναβαθμίσεων διατηρώντας τον ίδιο χαρακτήρα. Με μία νέα μινιμαλιστική και πιο "καθωσπρέπει" εμφάνιση, παραμένει ένας υποδόριος χούλιγκαν, που παραμονεύει να βγει στην επιφάνεια.
Το brand name έχει τέτοια επίδραση στην επιλογή μοτοσυκλέτας που σπάνια οι αναβάτες θα αλλαξοπιστήσουν πηγαίνοντας σε μοντέλο άλλης εταιρίας. Μήπως όμως τα πράγματα έχουν πλέον αλλάξει και παίζουν ρόλο άλλοι παράμετροι;
Virago: Το Cruiser που έγινε ...λύκος από αργεντίνικα χέρια
Νέοι ακτινωτοί τροχοί 19-17, με δισκόφρενο Brembo και ...ταμπούρο Honda
Υλικό υψηλής αντοχής και μικρού βάρους με εφαρμογές από βέλη έως αεροπλάνα
Επικύνδινο κατά την παραγωγή και την ανακύκλωση, ακόμα κι αν απλά το αγγίξεις
Κινητήρας 659 κ.εκ. με απόδοση 80 ίππους και 70Nm ροπής
Ένα από τα τρία ελαφρύτερα της κατηγορίας με 204 κιλά και τις καλύτερες ρεπρίζ
Με το που κυκλοφόρησε, βγήκε αμέσως 2ο το Zontes G368
Σταθερά στην κορυφή το Honda PCX με 310 ταξινομήσεις
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr