LIVE: κίνηση στους δρόμους

To ανανεωμένο Honda NC, πλέον στα 750 κ.εκ., είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.

Honda NC 750X ABS DCT με 9.000 ευρώ

Το NC ανανεώθηκε στα σημεία μεγάλωσε σε κυβισμό και με τις υπόλοιπες αλλαγές που φέρει έγινε μια ακόμη καλύτερη και πιο ώριμη all-round καθημερινή μοτοσικλέτα που διατίθεται και στην Ελλάδα.

 

Τιμή: 9000 ευρώ

Χρηματοδοτικό πρόγραμμα:

- 25% προκαταβολή, έως και 72 δόσεις, επιτόκιο 8,9%
- 0% προκαταβολή, έως και 72 δόσεις, επιτόκιο 11%
- 10% προκαταβολή, έως και 24 δόσεις, επιτόκιο 6,9%

Το NC700Χ ήταν εξαρχής μια ώριμη, ποιοτικότατη και κατασταλαγμένη μοτοσικλέτα. Μπορούσε να τα κάνει όλα καλά, ταίριαζε στα “εγχώρια” αισθητικά πρότυπα, “έκαιγε” το ίδιο και λιγότερο από ένα μεσαίο scooter και η τιμή του ήταν προσιτή ακόμη και για τον δοκιμαζόμενο οικονομικά Έλληνα μοτοσικλετιστή. Το ανανεωμένο NC750X μένει πιστό στην επιτυχημένη συνταγή της πρώτης γενιάς και παρουσιάζεται ακόμη καλύτερο στα σημεία βελτιώνοντας τα επίπεδα πρακτικότητάς του εντός και εκτός πόλης. Με τον εξαιρετικό χώρο για το κράνος να παραμένει ανέπαφος, όπως και τα διαστήματα σέρβις στα 12.000 χλμ. (αλλαγή μπουζί στα 48.000!) το 750Χ είναι μια μοτοσικλέτα όλα-σε-ένα που πρέπει να γνωρίσετε από κοντά, ειδικά στην έκδοση με το υπερσύγχονο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η άνεση που προσφέρει το NC στο απαιτητικό αστικό περιβάλλον γίνεται άμεσα αντιληπτή από τα πρώτα κιόλας μέτρα πάνω στη σέλα του. Η έκδοση με το DCT κιβώτιο μάλιστα κάνει τα πράγματα ακόμη πιο ξεκούραστα για τον αναβάτη αφού αριστερό χέρι και πόδι αναπαύονται σε γκριπ και μαρσπιέ χωρίς να χρειάζεται να κουνήσουν δαχτυλάκι.

Ανεπαίσθητες είναι και οι διαφορές στις επιδόσεις. Οι μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου έχουν αντισταθμίσει σε μεγάλο βαθμό τη μεγαλύτερη ισχύ και ροπή. Ωστόσο, ο χαμηλόστροφος 750άρης κινητήρας του NC έχει μια ακόμη πιο “χλιδάτη” αίσθηση κατά την επιτάχυνση και σε συνδυασμό με την σαφώς πιο βελούδινη λειτουργία μοιάζει σα να μην προσπαθεί καθόλου για να αναπτύξει ταχύτητα, φτάνοντας και στον κόφτη πιο αργά, πιο φυσιολογικά θα λέγαμε για τα δίτροχα πρότυπα. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στο DCT κιβώτιο. Οι αλλαγές των ταχυτήτων είναι ταχύτατες και γλυκές με την επιτάχυνση να έρχεται αδιάκοπα στις αυτόματες αλλά και στη χειροκίνητη λειτουργία. Στο “D” για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου το κιβώτιο «πυροβολεί» τις ταχύτητες την μία σχεδόν πίσω από την άλλη και με περίπου 60 χλμ./ώρα έχει ήδη επιλέξει την 5η σχέση. Στο S οι αλλαγές πραγματοποιούνται λίγο πιο ψηλά, περίπου στις στροφές που θα τις έκανε και ένας αναβάτης που κινείται φυσιολογικά με το NC στο δρόμο. Όχι τόσο Sport δηλαδή όσο θα ήθελε η Honda. Παράλληλα, είτε στο “D” είτε στο “S”, αν το γκάζι ανοίξει δυναμικά, το κιβώτιο θα κατεβάσει ταχύτητα και θα την κρατήσει για αισθητά περισσότερο χρόνο από ό,τι σε πιο ήπιο άνοιγμα δείχνοντας έτσι και την “νοημοσύνη” του. Για τις σπορ ανησυχίες του αναβάτη θα φροντίσει η χειροκίνητη λειτουργία που δεν αφήνει περιθώριο για παράπονα, για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Κατά τα άλλα το NC παρουσιάζεται στο δρόμο το ίδιο ικανότατο με το προηγούμενο μοντέλο. Μέσα στην πόλη κινείται ταχύτατα με το άριστο ζύγισμα, το μικρό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία. Με τη χρήση μάλιστα του πίσω φρένου ως “συμπλέκτη”, η ακρίβεια στις δύσκολες μανούβρες αγγίζει εκείνη της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο. Στον αυτοκινητόδρομο η μοτοσικλέτα της Honda είναι υποδειγματικά σταθερή μέχρι την τελική της και το μόνο που θα περιορίσει την ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 140-150 χλμ./ώρα είναι η κοντή ζελατίνα η οποία ωστόσο στέλνει ομοιόμορφα τον αέρα στο κράνος του αναβάτη. Στον επαρχιακό και με το κιβώτιο στο χειροκίνητο πρόγραμμα το NC εκπλήσσει ευχάριστα και θα κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από όσο δικαιολογούν τα επιμέρους τμήματά του. Το πιρούνι του είναι καλά βιδωμένο στην άσφαλτο, τα κουνήματα από το πλάισιο απουσιάζουν, αλλάζει κατεύθυνση υπό κλίση χωρίς να δυσανασχετεί και σε καλό οδόστρωμα με χαρά θα ξύσει τα μαρσπιέ του στην άσφλατο. Ψύχραιμο και άνετο παντού, το NC έτοιμο να σας προσφέρει τις υπηρεσίες του, όπως ένας καλός μπάτλερ.


Οι αλλαγές με μια ματιά

- +75 κ.εκ.

- + ίπποι και 0,6 kgm ροπής

- +ένας αντικραδασμικός άξονας

- Εσωτερικά ανασχεδιασμένη εξάτμιση

- Μακρύτερες σχέσεις κιβωτίου

- Αναβαθμισμένο λογισμικό στο DCT κιβώτιο

- Νέο κάλυμμα σέλας

- Αναβαθμισμένη ψηφιακή οθόνη

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ