LIVE: κίνηση στους δρόμους

R1με μονόμπρατσο μπροστινό

Η Tier Motorsport παρουσίασε ένα πρωτότυπο R1, το οποίο φέρει εναλλακτικό μπροστινό σύστημα που διαχωρίζει την διεύθυνση από την ανάρτηση. Η εν λόγω εφαρμογή θυμίζει αρκετά την διάταξη της Bimota Tesi, με μοναδική διαφοροποίηση το ότι δεν υπάρχουν δύο «μπράτσα» αλλά ένα.

 
Για τη ακρίβεια, το μονόμπρατσο της Tier Motorsport μοιάζει πολύ με ψαλίδι μοτοσικλέτας το οποίο έχει κοπεί στην μέση κατά τον διαμήκη άξονα του. Ακόμα και η τοποθέτηση του αμορτισέρ παράκεντρα και χωρίς μοχλικό, θυμίζει αρκετά την έδραση της ανάρτησης στα ER6/ Versys, MT-03, Shiver και Dorsoduro.

Η κατασκευάστρια εταιρεία ισχυρίζεται πως η εναλλακτική αυτή διάταξη προσφέρει σε σχέση με ένα συμβατικό μπροστινό, ακρίβεια στην διεύθυνση της μοτοσικλέτας, σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, άνεση και δυνατότητα ξεχωριστής ρύθμισης των χαρακτηριστικών του μπροστινού (γεωμετρία, ανάρτηση) χωρίς να υπάρχει αλληλοεπίδραση. Ένα σημαντικό επίσης πλεονέκτημα, είναι το γεγονός πως ο άξονας περιστροφής του μπροστινού τροχού (δεξιά – αριστερά) είναι κάθετος και όχι με κλίση όπως στα συμβατικά μπροστινά.

Για το αν το εναλλακτικό μπροστινό της Tier Motorsport περάσει στην παραγωγή δεν το γνωρίζουμε ακόμα, αλλά όπως μας έχει διδάξει η ιστορία πολύ δύσκολα τέτοιου είδους ριζοσπαστικές εφαρμογές γίνονται αποδεκτές από τους μοτοσικλετιστές και τα παραδείγματα των Yamaha GTS και Bimota Tesi είναι η μεγαλύτερη απόδειξη, με την εξαίρεση της BMW, απλώς να επιβεβαιώνει τον κανόνα.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ