H εταιρεία KTM ανακοίνωσε μια σειρά από αλλαγές για τη σπορ μοτοσυκλέτα RC 390 2017, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου ride-by-wire γκαζιού, της πλευρικά τοποθετημένης εξάτμισης και της υποβοήθησης συμπλέκτη.
Σύμφωνα με τη KTM, το νέο γκάζι ride-by-wire προσφέρει πιο ομαλή επιτάχυνση από τον μονοκύλινδρο κινητήρα 373.2 κ.εκ. σε ολόκληρο το φάσμα στροφών. Επιπλέον, η εταιρεία υποστηρίζει ότι βελτιώθηκε και η αποδοτικότητα του καυσίμου.
Τα προηγούμενα μοντέλα RC390 χαρακτηρίζονταν πάντα από μια underslung εξάτμιση, αλλά για το νέο μοντέλο του 2017 η KTM την αντικατέστησε με μια νέα, πλευρικά τοποθετημένη. Οι αλλαγές έγιναν για να συμβαδίζει με τα αυστηρά πρότυπα του Euro4.
Το μπροστινό δισκόφρενο έχει αυξηθεί σε μέγεθος κατά 20 χλστ. φθάνοντας τα 320 χλστ. Η ακτινική δαγκάνα είναι 4 εμβόλων, κατασκευασμένη από τη Brembo. Το νέο RC390 διαθέτει, επίσης, ΑΒS, ενώ η δύναμη του νέου συμπλέκτη θα βοηθήσει στον έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια των επιθετικών κατεβασμάτων.
Όσον αφορά στην εργονομία του RC390, υπάρχουν κι εδώ κάποιες αλλαγές. Οι μανέτες συμπλέκτη και φρένου είναι τώρα ρυθμιζόμενοι, οι καθρέφτες είναι μεγαλύτεροι και η θέση του συνεπιβάτη έχει επανασχεδιαστεί για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση.