+: Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, φιλικότητα
-: Βαρύς συμπλέκτης
Τιμή βασικής έκδοσης: 13.500 ευρώ
Έκδοση δοκιμής 15.730 ευρώ
Xρώματα: Κόκκινο, λευκό, μπλε
Δώστο για μπόνους και θα δεις!
Η σκληρή δουλειά τρώει τον αφέντη αλλά η σκληρή δουλειά έχει και ανταμοιβές. Για την Ελλάδα των οικονομικών παθών μια από αυτές θα μπορούσε να είναι το νέο BMW S1000R. Το νέο γερμανικό streetfighter θα μπορούσε επίσημα να μπει ως πραγματικό μέτρο ανάπτυξης στο πρόγραμμα της κυβέρνησης και να βοηθήσει αυτή τη χώρα να ξεπληρώσει το δυσβάσταχτο χρέος της ταχύτερα και σίγουρα με τον πλέον ανώδυνο τρόπο. Δεν αστειεύομαι! Τα λάθη του παρελθόντος, άσχετα σε ποιον ανήκουν, μας έχουν φέρει στην κατάσταση που βρισκόμαστε. Ωστόσο, αν σου δείξει κάποιος με κάποιο άμεσο τρόπο τι χάνεις εξαιτίας αυτών των λαθών αλλά και που θα μπορούσες να φτάσεις, αν κάνεις αυτό που πρέπει, είναι πιο εύκολο να μπεις στο σωστό δρόμο και να αρχίσεις να κινείσαι προς τη σωστή κατεύθυνση για σένα αλλά και τους γύρω σου. Το τι χάνουμε φυσικά ως ελληνικό δίτροχο κοινό είναι εκπληκτικές μοτοσικλέτες, όπως το S1000R, οι οποίες είναι πολύ ακριβές για τη συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσικλετιστών σήμερα. Σε αυτό το σημείο επανέρχομαι στον τίτλο αυτής της δοκιμής και προτρέπω την ελληνική κυβέρνηση να κάνει επιτέλους μια κίνηση της προκοπής και να εισάγει το νέο streetfighter της BMW ως μέτρο ανάπτυξης, το οποίο σίγουρα θα φέρει άμεσα τα επιθυμητά αποτελέσματα, ειδικά στον ψυχολογικό τομέα. Με ποιον τρόπο θα μπορούσε να γίνει αυτό; Το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι η αγορά ενός στόλου από S1000R που θα δίνεται για μια εβδομάδα με όλα τα έξοδα πληρωμένα ως μπόνους σε διακριθέντες για τις επιδόσεις τους υπαλλήλους! Για παράδειγμα, θα μπορούσε να δίνεται ως “πριμ” παραγωγικότητας στους 10 καλύτερους δημόσιους υπαλλήλους του μήνα για μια εβδομάδα. Στους πολίτες που καταγγέλλουν περιπτώσεις διαφθοράς. Στους επαγγελματίες που κόβουν αποδείξεις και πληρώνουν τους φόρους τους. Μετά από μία εβδομάδα στη σέλα του είμαι πεπεισμένος ότι το μέτρο ανάπτυξης, που ακούει στο όνομα BMW S1000R, δουλεύει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο ανάλογο μέτρο. Η «εφαρμογή» του θα οδηγήσει σίγουρα στην οικονομική ανάπτυξη αλλά κυρίως στην ψυχική ανάταση όλων εκείνων που θα το οδηγήσουν θέλοντας στο τέλος να το κάνουν δικό τους!
Σχεδίαση/ποιότητα: Το “γυμνό” ξαδερφάκι
Το πρώτο “καθαρόαιμο” streetfighter της BMW, η πρώτη δηλαδή μοτοσικλέτα που βασίζεται σε superbike-αντίθετα με τις περισσότερο “τουριστικές” Κ1200 και K1300R-δεν κάνει τίποτα για κρύψει τη συγγένειά του με τον πρωτοξάδερφο S1000RR. Το μικρό μασκάκι με τα ασύμμετρα φώτα, η ουρά που προέρχεται αυτούσια από το γερμανικό superbike αλλά και τα “βράγχια” στα πλαϊνά πλαστικά παραπέμπουν άμεσα σε αυτό και οι οικογενειακοί δεσμοί δημιουργούνται αισθητικά από την πρώτη κιόλας οπτική επαφή. Το S1000R είναι ένα καλαίσθητο streetfighter με αρκετά επιθετικά στοιχεία αν και λίγο πιο διακριτικό ίσως από όσο χρειαζόταν, κάτι που πολλοί θα το δουν ως θετικό. Εκεί που το “R” υστερεί ελαφρώς είναι η ποιότητα των πλαστικών του που δεν βρίσκεται στα πολύ υψηλά επίπεδα που μας έχει συνηθίσει η BMW όσον αφορά στη βαφή και σε κάποια σημεία, όπως στο κούμπωμα της καρίνας στη συναρμογή τους. Αυτό βέβαια δεν ισχύει για τα μεταλλικά μέρη “R” του όπου όλα βρίσκονται στα γνωστά πολύ υψηλά επίπεδα των Βαυαρών.
Εργονομία/Ανεση: Σε υψηλά επίπεδα
Η μεγάλη προσοχή που έδωσαν οι άνθρωποι της BMW στο τομέα της εργονομίας του S1000R είναι άμεσα εμφανής, κάτι βέβαια που ισχύει για όλα τα νέα μοντέλα που έχουν παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια. Στο γερμανικό streetfighter, ίσως και να πήγαν και ένα βήμα παραπέρα δεδομένου και του “σκληροπυρηνικού” χαρακτήρα του, ο οποίος, αναφορικά με την άνεση που προσφέρει, μόνο τέτοιος δεν είναι. Η σέλα είναι μεγάλη και ευρύχωρη και σου επιτρέπει να κινείσαι άνετα εμπρός-πίσω, ενώ το τιμόνι βρίσκεται σε καλή απόσταση από τον κορμό και τοποθετεί τον αναβάτη σε επιθετική στάση που του δίνει πλήρη έλεγχο και δεν κουράζει ούτε στην καθημερινή χρήση. Αν το ύψος σας βρίσκεται κάτω από 1,8 μ. θα δείτε ότι και τα μαρσπιέ βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο για αυτή τη θέση οδήγησης με τους ψηλότερους να νιώθουν λίγο στριμωγμένοι αλλά όχι σε βαθμό ενόχλησης. Εκεί που η BMW έχει δώσει ρέστα είναι στη διάταξη των μπουτόν και στις πολλαπλές ενδείξεις της ευανάγνωστης οθόνης υγρών κρυστάλλων. Τα κουμπιά είναι όντως πολλά και διαχειρίζονται πολλές διαφορετικές λειτουργίες αλλά δεν θα χρειαστεί ποτέ να καταφύγετε στο εγχειρίδιο του S1000R για να ανακαλύψετε πώς και τι κάνει το καθένα. Μέσα σε 10 περίπου λεπτά θα τα έχετε ανακαλύψει όλα ακολουθώντας απλά τη λογική περνώντας γρήγορα και εύκολα από το ένα μενού στο άλλο. Ευανάγνωστο είναι φυσικά και το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με το μεγάλο shift light να κάνει αισθητή την παρουσία του είτε λειτουργεί είτε όχι. Το μόνο σημείο που σηκώνει παράπονα είναι η μανέτα του συμπλέκτη η οποία δεν ρυθμίζεται έχει βαρύ τράβηγμα και κουράζει στη συνεχή χρήση. Highlight για την άνεση η ύπαρξη cruise control αλλά και θερμαινόμενων γκριπ στον εξοπλισμό του S1000R. Περνώντας στα μετόπισθεν και συγκεκριμένα στον συνεπιβάτη να πούμε ότι, εφόσον αυτός είναι μικρόσωμος και αποφασισμένος και ο αναβάτης τον…συμπαθεί ακόμη και βόλτες εκτός πόλης είναι υποφερτές.
Κινητήρας; «Εξημερωμένο» θηρίο!
Η BMW προσάρμοσε το πανίσχυρο μοτέρ του “RR” στα μέτρα του “R” κάνοντας το πιο φιλικό για καθημερινή χρήση και πιο ευχάριστο για γυμνή μοτοσικλέτα. Προσέξτε, «πιο φιλικό και ευχάριστο», όσο μπορεί να είναι δηλαδή μια μοτοσικλέτα με 160 ολόκληρους και αφηνιασμένους ίππους. Αν και υπολείπεται κατά 33 ίππους σε σχέση με το S1000RR, η συγκεκριμένη έκδοση του εν σειρά 4κύλινδρου κινητήρα είναι σημαντικά ισχυρότερη στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας και μέχρι τις 7.500 σ.α.λ. αποδίδει έως και ένα χιλιογραμμόμετρο ροπής περισσότερο. Για να το πετύχουν αυτό οι Γερμανοί επανασχεδίασαν τους αυλούς εισαγωγής, άλλαξαν το προφίλ των εκκεντροφόρων ενώ επενέβησαν παράλληλα και στη χαρτογράφηση του ψεκασμού. Ο τελευταίος έχει δύο χάρτες (στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας) Rain και Road οι οποίοι αλλάζουν τη συμπεριφορά του traction control (-Automatic Stability Control ή ASC για την BMW) αλλά και του Race ABS ανάλογα με την επιλογή. Η απόδοση ανέρχεται στους 160 ίππους και στα 11,4 κιλά ροπής στις 11.000 και 9.250 σ.αλ. αντίστοιχα με το όριο περιστροφής να έχει μειωθεί κατά 2.000 σ.α.λ. σε σχέση με το γερμανικό superbike. Τέλος, να σημειώσουμε ότι το μοτέρ φέρει νέα μονάδα ελέγχου του κινητήρα (BMS-X από BMS-KP) η οποία υποστηρίζει ένα πλήρες ride-by-wire ηλεκτρονικό γκάζι.
Πλαίσιο/αναρτήσεις:
Με μικρές αλλαγές
Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών, ζυγίζει μόλις 11,9 κιλά και βασίζεται σε εκείνο του “RR” με τη γεωμετρία να έχει δεχτεί μικρές αλλαγές ώστε να προσαρμοστεί καλύτερα στις γυμνές απαιτήσεις του “R”. Συγκεκριμένα έχει γίνει ελαφρώς πιο συντηρητική με ελαφρώς μεγαλύτερη κάστερ, το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί κατά 22 χλστ., στα 1.439, ενώ αυξημένο στα 95 χλστ. είναι και το ίχνος (+5 χλστ.). Η μοτοσικλέτα φέρει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Στο βασικό του εξοπλισμό, το S1000R φέρει ανεστραμμένο πιρούνι της Sachs με διάμετρο καλαμιών στα 46 χλστ., όπως και στο “RR”. Ωστόσο εσωτερικά διαφέρει, καθώς δεν ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, με τη ρύθμιση για την επαναφορά να πραγματοποιείται από το δεξί καλάμι και εκείνη της συμπίεσης από το αριστερό (απόσβεση και επαναφορά και στα δύο για το “RR”). Ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και τη συμπίεση είναι και το αμορτισέρ, επίσης της Sachs. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τις έξτρα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις της BMW οι οποίες επεμβαίνουν και στην προφόρτιση των ελατηρίων του πιρουνιού και με το πάτημα ενός κουμπιού φέρνουν τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του αναβάτη και των εκάστοτε συνθηκών. Με δύο λέξεις «σε κακομαθαίνουν» και κάνουν τις χειροκίνητα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις να μοιάζουν με κομμάτι από το παρελθόν!
Φρένα: Πανίσχυρα και αυτούσια
Το σύστημα πέδησης του S1000R έρχεται απευθείας από το γερμανικό superbike και εντυπωσιάζει με την ισχύ του αλλά και την αίσθηση που προσφέρει. Μπροστά βλέπουμε δύο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί ένα δίσκος 220 χλστ. που συνδυάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Στον βασικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας ανήκει και το Race ABS το οποίο συνδυάζει μερικώς το εμπρός με το πίσω φρένο. Όταν χρησιμοποιείτε δηλαδή την μανέτα το σύστημα ενεργοποιεί και τη δαγκάνα του πίσω τροχού με το πεντάλ του φρένου να επεμβαίνει μόνο πίσω.
Ηλεκτρονικά: Σε αγαστή συνεργασία
Τα ηλεκτρονικά συστήματα του S1000R λειτουργούν ως “επικοινωνούντα δοχεία” και η παραμετροποίηση σε ένα από αυτά επηρεάζει τη λειτουργία των υπόλοιπων, είτε έχουμε να κάνουμε με το Race ABS, είτε με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού (ASC/ DTC), είτε με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις και τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα. Η βασική έκδοση του γερμανικού streetfighter έρχεται εξοπλισμένη με το Race ABS, το traction control της BMW, Automatic Stability Control (ASC) και τις χαρτογραφήσεις “Road” και “Rain” για τον κινητήρα. Με την πρώτη χαρτογράφηση τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι ρυθμισμένα για οδήγηση σε στεγνό δρόμο με το μοτέρ να αποδίδει ολόκληρη την ισχύ του με “κανονικό τρόπο”. Με την επιλογή “Rain” η απόδοση του κινητήρα μειώνεται στους 136 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.., όπως και η ροπή, κατά ένα kgm περίπου, 250 στροφές χαμηλότερα από ό,τι στο “Road”. Παράλληλα, ABS και ACS-τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν- προσαρμόζουν ανάλογα τη λειτουργία τους.
Στο έξτρα εξοπλισμό της μοτοσικλέτας ο αναβάτης θα βρει δύο επιπλέον χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα ,“Dynamic” και “Dynamic Pro”, αλλά και το Dynamic Traction Control, (DTS) που ελέγχει με μεγαλύτερη ακρίβεια την πρόσφυση του πίσω τροχού καθώς φέρει και αισθητήρα κλίσης.
Με την επιλογή “Dynamic” η απόκριση του κινητήρα γίνεται πιο άμεση, το ABS επεμβαίνει αργότερα, ενώ απενεργοποιείται και το σύστημα που ελέγχει την…άνοδο του πίσω τροχού με το DTS να επιτρέπει περισσότερο γλίστρημα.
Η “Dynamic Pro” επιλογή, πέρα από τα παραπάνω, απενεργοποιεί το ABS στον πίσω τροχό και το DTC ρυθμίζεται για οδήγηση σε δρόμο «πολύ υψηλή πρόσφυση», ενώ για το πόσο ψηλά θα σηκωθεί ο εμπρός τροχός ευθύνεται πλέον μόνο ο αναβάτης.
Στο δρόμο: Κάθε μέρα πριμ!
Το πρώτο πράγμα που θα απολαύσει ο “καλός πολίτης του μήνα” που λέγαμε στην αρχή είναι το μοτέρ του S1000R. Τι και αν λείπουν 33 ίπποι σε σχέση με το “RR”; Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι παρανοϊκή για γυμνή μοτοσικλέτα. Μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. περίπου η δύναμη έρχεται ψυχωμένα, για 4κύλινδρο 1000άρι, βάζοντας το traction control σε υπερωρίες στις τρεις πρώτες ταχύτητες με τέρμα γκάζι και την παραμικρή κλίση. Απενεργοποιείστε το και θα αλλάζετε πίσω λάστιχο κάθε μήνα δυσχεραίνοντας τα…οικονομικά του κράτους! Δεν πειράζει, όμως, το αξίζετε και για αυτό άλλωστε τα δώσατε όλα! Από εκεί και πάνω και μέχρι τον κόφτη το μοτέρ απλά σεληνιάζεται και θέλεις χώρο και καθαρό δρόμο για να ανοίξεις τέρμα το γκάζι. Ενδεικτικό της αστείρευτης δύναμης είναι και το γεγονός ότι η αίσθηση της επιτάχυνσης δεν μειώνεται ακόμη και μετά τα 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα δεν είναι λίγες οι φορές που πιάνεις τον εαυτό σου να ψάχνει υποσυνείδητα…7η ταχύτητα στο σκληρό αλλά σαφές κιβώτιο με το quick shifter, ακόμη και όταν κινείσαι με πιο φυσιολογικές ταχύτητες. Ναι, πιο φυσιολογικές γιατί και τα 200 χλμ./ώρα φυσιολογικά φαίνοναι πάνω στο “R” παρά τη “γύμνια” του. Οι νορμάλ ταχύτητες είναι κάτι που πετυχαίνεις μόνο αν στο έχουν επιβάλλει...ή αν θέλεις να ρίξεις την κατανάλωση κάτω από τα 6,5 λίτρα/100 χλμ., κάτι που πετυχαίνεις εύκολα με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ.ώρα. Το δεύτερο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι τα φρένα. Ένα δάχτυλο στη μανέτα αρκεί για να δείξουν ακαριαία τη δύναμή τους οι εμπρός δίσκοι και να ρίξουν τη μοτοσικλέτα σε ένα αόρατο τείχος από πηχτό ζελέ. Παρέχουν πολύ καλή αίσθηση και το ABS είναι πάντα εκεί για να σε βγάλει από τη δύσκολη θέση. Στην κίνηση μέσα στην πόλη το γερμανικό streetgifhter είναι απόλυτα ευχάριστο και…εξωστρεφές αρκεί να μην έχει κίνηση. Το μικρό κόψιμο του τιμονιού δυσχεραίνει τους ελιγμούς και κόβει την όρεξη για βόλτα. Εκεί φυσικά που το S1000R θα πάρει το αίμα του πίσω και θα σας κάνει να προσπαθήσετε ακόμη πιο σκληρά την επόμενη φορά για να κερδίσετε την ανταμοιβή σας είναι σε μια πολύ όμορη διαδρομή με καλής ποιότητας άσφαλτο. Δύσκολα θα εκμεταλλευτείτε όλη τη ισχύ του μοτέρ σε αυτές τις συνθήκες. Θα χαρείτε, ωστόσο, το πλαίσιό και τη δεμένη αίσθηση του S1000R που θα σας δώσει αυτοπεποίθηση για να κινηθείτε πολύ γρήγορα αλλάζοντας κατεύθυνση αστραπιαία ακόμη και αν έχετε δεύτερο άτομο στη σέλα! Το πιρούνι παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση, το φαρδύ τιμόνι δίνει σωστό μοχλό και τα μπουμπουνητά της εξάτμισης στο κλείσιμο του γκαζιού σου φτιάχνουν τη διάθεση και σε προετοιμάζουν για μια δύσκολη εβδομάδα. Το πρωί τις Δευτέρας θα γυρίσεις στο γραφείο άλλος άνθρωπος ξέροντας πλέον γιατί πρέπει να μοχθήσεις και το πιο σημαντικό πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις!
Συμπέρασμα:
Βασισμένο στο S1000RR, το γερμανικό streetgifhter δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα λιγότερο από αυτό που είναι: μια πανίσχυρη μοτοσικλέτα, εκ των κορυφαίων της κατηγορίας με εξαιρετικό πλαίσιο-ζύγισμα, φρένα άγκυρες και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις “χαμαιλέοντες”. Αυτό που δύσκολα πιστεύει κανείς είναι ότι παρά τις καταιγιστικές του επιδόσεις και χάρη και στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο, το S1000R είναι φιλικό και με τον μέσο αναβάτη. Η φιλικότητα που το διακρίνει, όσο και αν ακούγεται τρελό για naked 160 ίππων, είναι απολύτως υπαρκτή και αυτό το κάνει μια ακόμη πιο ξεχωριστή μοτοσικλέτα. Παράλληλα, τα 13.500 ευρώ του βασικού μοντέλου κρίνονται ελκυστικά για streetfighter, με τα 15.730 ευρώ της “πλήρους” έκδοσης της δοκιμής να παραμένουν στη σφαίρα του λογικού για αυτά που προσφέρει. Η BMW τόλμησε και πέτυχε. Τώρα είναι η σειρά του…ελληνικού κράτους να παραδειγματιστεί, να πάρει δραστικά μέτρα ανάπτυξης και να βάλει και το S1000R σε αυτά. Εμείς το ψηφίζουμε δαγκωτό.
BMW S 1000 R |
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Y/Ψ, 16β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
999 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80x49,7 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
160/11.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
11,4/9.250 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
7 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
207 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
265+ |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Περιμετρικό, αλουμινίου δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
USD, 46 χλστ., ηλεκτρικά ρυμθιζόμενο, SA DDC, σταμπιλιζατέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο, SA DDC |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS, μερικώς συνδυασμένο |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δίσκος, 220 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS, μερικώς συνδυασμένο |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
Υ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Y |
|
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
190/55-17΄΄ |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.057 |
Πλάτος -καθρέπτες (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.439 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
814 |
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αuvray αλυσίδα Xtreme L170 – 1700X13,5
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 180/55-17
TTN Parts τακάκια Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Κράνος off road LS2 MX708 Fast II
Τα 5 125άρια scooter που μετρήσαμε, με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr